יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

פלאפון שירות לקוחות


כל מענה וטיפול טלפוני נמדד היום בזמן. חברה אשר עומדת במתן המענה המהיר ביותר זוכה להיות החברה הטובה ביותר בתחום שירות הלקוחות. חברת פלאפון שמו להם את המטרה הזו כיעד נבחר ולאורך כל השנה נמדד ונבדק זמן המענה ואיכות השירות. מאז מהקמתה בשנת 1985 עומדת במקומה כחברה הסלולארית הראשונה בתחום שירות הלקוחות ולא בכדי.

להיות ראשונים בשירות
בשביל להיות ראשון צריך להתחייב להיות הטוב ביותר ואת זאת חברת פלאפון טורחת להודיע לנו כל יום ברוב חוצות השקם וערוב. גם במבחן התוצאה לחברת פלאפון שירות לקוחות המצליח להפתיע ולקצור הצלחות בתחום היחס, המקצועיות והשירותיות. הסוד הוא בהכשרה נכונה של העובדים על פני כל השנה. העובדים החדשים והקיימים מקבלים כל הזמן הדרכות וכלים לשיפור הטיפול מול הלקוח והתוצאות מדברות בעד עצמן.

שמירה וטיפוח הלקוח
שירות הלקוחות של פלאפון זו רק מחלקה אחת בחברת פלאפון אבל מהחשובות ביותר מבין כל המחלקות. הלקוח הוא לב ליבה של החברה. שמירה וטיפוח הלקוח הוא חלק יום יומי מתפקידו של שירות הלקוחות שנעשה בצורה מקצועית, מהירה לצד חשיבה יצירתית במתן פתרונות. לצוות שירות הלקוחות ניתנים כלים רבים ואפשרויות פתרון למגוון בעיות שעלולות להיווצר מרגע לרגע.

למידה מטעויות
מעקב ולמידת הבעיות שעלולות להיות נלמדות ומובאות ממקרים שהיו בשטח וממקרים אמיתיים שעם יצירתיות, מקצועיות ורגישות הם טופלו בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוח. עצם ההצלחה בהשגת פתרון שטוב לשני הצדדים הופך להיות שיעור חשוב עבור כל עובדי החברה המקבלים מפעם לפעם השתלמויות מטעם החברה ועל חשבונה בשביל להפוך לעובדים טובים יותר ומצטיינים יותר. מסתבר שהפיכת הטעויות להצלחות החברה הן מתנה ששווה מיליונים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה