יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

מה כוללים טיולים מאורגנים לארגנטינה?



טיול עומק לארגנטינה מתבצע במסגרת מאורגנת ומלווה במדריכים מקצועיים. טיולים מאורגנים לארגנטינה מן הסוג הזה נחשבים בדרך כלל 21 ימים ו-18 לילות, אולם יש גם הרכבי טיול נוספים לגביהם כדאי להתעניין בהתאם להעדפות האישיות. טיול קלאסי לאיזור ארגנטינה כולל נחיתה בנמל התעופה הבינלאומי של בואנוס איירס. לאחר מכן יוצאים לסיור היכרות ברחבי העיר, מבקרים באטרקציות מרכזיות ועוברים לנוח באחד מבתי המלון הנבחרים.

הימים הבאים של טיולים מאורגנים לארגנטינה יכולים להיות מוקדשים לאיזור האגמים. באיזור זה יש את ברילוצ'ה, שהיא עיירת נופש הררית עם אוריינטציה אירופאית. העיירה מפורסמת גם בגלל הנוף הנשקף ממנה וגם בזכות הפארק הלאומי נאוול הוואפי. לאחר מכן ממשיכים להר קתדרל ומגיעים עד ברילוצ'ה, אל בולסון וגם פוטהלפו.


איך בוחרים טיולים מאורגנים לארגנטינה?
טיולים מאורגנים לארגנטינה יכולים להמשיך לאיזור הדרומי ולעבור במקומות כגון פויוהאפי, בלמסדה, פוארטו ואראס ולאחר מכן פארק מגדלי הפיינה. היתרון של טיול מאורגן הוא שאין צורך בהיערכות מראש או היכרות מפורטת עם השטח, אך בכל זאת מומלץ לאסוף קצת מידע ולהגיע מוכנים. בכל מקרה, המדריך של הטיול המאורגן כבר יידע להפנות את תשומת ליבם של התיירים למקומות החשובים בארגנטינה ובסביבתה.
יש הרבה סוגים של טיולים מאורגנים לארגנטינה ולא כולם נותנים מענה על צרכי התיירים. מי שרוצה לבחור טיול מאורגן צריך להשקיע כמה ימים בהשוואה בין מסלולים, בקבלת המלצות ובקבלת פרטים מנציגי החברה המארגנת. חברה מקצועית תציע טיול בקבוצות קטנות ובאווירה אינטימית, מסלולים מוקפדים ובתי מלון מצוינים עם מיקום הקרוב לנקודות העניין.

לסיכום, ארגנטינה היא מדינה מצוינת עבור טיולים מאורגנים. מומלץ להגיע לטיולים אלו עם חברות מקצועיות ולהפיק מהם את המרב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה