יום שלישי, 17 בפברואר 2015

מוקד אשראי



היתרונות של מוקד אשראי

מוקד אשראי הוא מרכז אליו פונים לקוחות באמצעות התקשרות מרחוק. ההתנהלות מול המוקד יכולה להיות על בסיס שיחת טלפון או אתר אינטרנט. מטרת המוקד היא לסייע ללקוחות בפעילות מול הארגון. מוקדים בתחום האשראי מופעלים כיום על ידי גופים מוסדיים, בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות פרטיות חוץ בנקאיות. מוקד אשראי הוא תנאי להתנהלות מול לקוחות חדשים ולשימור לקוחות קיימים. בנוסף, ניתן לנצל את נציגי המוקד כדי לקבל פרטים על פתרונות מימון מיידיים. לקוח של חברת אשראי יכול להתקשר למוקד ולקבל הנחיות טכניות או לבצע שינויים במסלולי אשראי אליהם הוא שייך.

 
מוקד אשראי

יש מוקדים הפעילים לכל אורך שעות היום ומוקדים שפתוחים בשעות ספציפיות בלבד. מוקד אשראי אמור להתמקד בלקוח ובצרכים שלו. כל נציג של מוקד אשראי עובר הסמכה בהתאם לאופי השירות, סוג הצרכים של הלקוחות והמידע שהם מחפשים. נותן שירות מתמקד כל הזמן בלקוח יחיד בלבד וכך הוא צובר התמחות וניסיון. מעבר לכך, חברת אשראי המפעילה מוקד משיגה עלות נמוכה יחסית של כוח אדם. 

שיווק שירותים דרך מוקד אשראי
מוקד אשראי משמש גם לשיווק שירותים חדשים ולרישום ממוכן של פניות. אפשר להשתמש במידע המגיע אל המוקד כדי ליצור קשר עם לקוחות, להשיב לפניות או להציע תמיכה טכנית. המבנה או המיקום הגיאוגרפי של המוקד אינו רלוונטי. יש חברות הבוחרות להפעיל מוקדי שירות באיזורי פיתוח פריפריאליים, לעומת חברות העושות זאת מעבר לים ובמדינות עם כוח אדם מיומן וזול.

לסיכום, כל היתרונות מצביעים על המאפיינים הייחודיים של מוקד אשראי. לקוח המעוניין לקבל אשראי יכול לפנות למוקד כזה בדרכים שונות. עם זאת, עליו לבחור את המוקד המציע לו את המסלול האטרקטיבי, הנכון והיעיל עבורו. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה