יום חמישי, 5 בפברואר 2015

הלוואה לסגירת המינוס

הלוואה לסגירת המינוס עבור שכירים

שכירים המגיעים למצב של חריגת יתר בחשבון הבנק יכולים להתעניין לגבי אפשרות של הלוואה לסגירת המינוס. הלוואה כזו ניתנת דרך הבנק, חברות האשראי או חברות פרטיות הפועלות באישור משרד האוצר. בנקים וחברות אשראי מעניקים הלוואות בכפוף להעמדת ערבים וביטחונות, אולם בחברות חוץ בנקאיות לא קיימת דרישה כזו. הלוואה לסגירת המינוס דרך חברה חוץ בנקאית עשויה להיות פיתרון פיננסי משתלם לטווח הקצר והארוך.

בטווח הקצר, הלוואה לסגירת המינוס חוסכת את תשלומי העמלות והפיגורים. העמלות על מינוס בבנק עלולות להגיע למאות שקלים ברבעון. לקוח שלא רוצה לשלם את העמלות הללו יעדיף לשאת בהוצאות הריבית על הלוואה אטרקטיבית. בטווח הארוך, ההלוואה היא מנוף פיננסי המספק גמישות ודינאמיות. שכירים, עצמאיים וגם משקיעים יכולים להשתמש בהלוואה כדי לנצל הזדמנויות עסקיות ולשפר עם הזמן את מצבם הכלכלי בצורה משמעותית.

הלוואה לסגירת המינוס

האם גם סטודנטים יכולים לקחת הלוואה לסגירת המינוס?

לא רק שכירים ותיקים יכולים לקחת הלוואה, אלא גם סטודנטים. רוב החברות הפרטיות המציעות הלוואה לסגירת המינוס מחייבות עמידה בקריטריון של גיל 21 ומעלה. סטודנט לתואר ראשון או שני הזקוק למימון מיידי, דחוף ומהיר בהחלט רשאי לנצל את האפשרות של נטילת הלוואה. זהו מימון העולה בקנה אחד עם הצרכים של הסטודנט ועם ההוצאות שלו. ההלוואה מאפשרת לסטודנט לסיים את הלימודים בראש שקט וללא חששות.

אחוז לא מבוטל מבעלי חשבון בנק מגיעים למצב של מינוס וחריגת יתר. זהו מצב לא מומלץ ממנו קשה לצאת בדרכים קונבנציונאליות. אדם הנמצא בחריגת יתר עלול לסבול מקשיים כלכליים ולהידרש לקנסות של מאות שקלים בשנה. במצבים אלו רצוי לשקול נטילת הלוואה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי פריסת תשלומים רלוונטית ונוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה