יום שני, 16 במרץ 2015

נטוויז'ן שירות לקוחות



מהי מחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן?
מחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן אחראית על שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. המחלקה מופעלת על ידי שורה ארוכה של נציגים מוסמכים. כל נציג המועסק במחלקת שירות לקוחות נדרש לעמוד בקריטריונים מחמירים. תהליך ההדרכה וההסמכה של נציגי מחלקת שירות לקוחות כולל מבדקים, מבחנים מעשיים, מבחנים על ידע תיאורטי, ראיון קבלה ועוד. עם סיום התהליך מחולקים העובדים לקבוצות ולמחלקות. על כל מחלקה מופקד מנהל המכיר את תחום שימור הלקוחות ויודע כיצד להתנהל גם במצבים של לחץ ועומס.
מחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן מציעה מגוון רחב של שירותים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. בכל הנוגע לשימור, נציגי המחלקה נדרשים לשמור על סבלנות ועל אמינות. הם מייצגים את החברה מול הלקוח ולעיתים קרובות משמשים בתור כרטיס הביקור של העסק. במקביל, נציגי מחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן עוסקים גם בגיוס לקוחות חדשים. תהליך הגיוס הוא שיווקי מעיקרו וגם בו יש משמעות לאמינות ולמחויבות.

למידע נוסף לחץ כאן - נטוויז'ן שירות לקוחות

סוגי פניות למחלקת נטוויז'ן שירות לקוחות
יש ארבעה סוגים עיקריים של פניות המבוצעות על ידי מוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן. הסוג הראשון כולל פניות הקשורות לתמיכה. מדובר בעיקר על תמיכה טכנית של הפעלת מכשירים, חיבור לאינטרנט, תקלות גלישה וכן הלאה. הסוג השני כולל פניות הקשורות לשינויים במנוי. השינויים יכולים להיות בחבילת התקשורת של הלקוח או בפרטים האישיים אותם הוא מספק.
הסוג השלישי של פניות המועברות ישירות למחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן מתייחס לכספים. כאן מדובר על בירורי חשבוניות, העברת בקשות לפיצויים או זיכויים וכן הלאה. לבסוף, הסוג הרביעי כולל פניות של הצטרפות. אלו הפניות המועברות ישירות למחלקת גיוס לקוחות. נציגי המחלקה עוברים הדרכה ארוכה הקשורה להיבט השיווקי ולמתן כלים תחרותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה