יום שני, 30 במרץ 2015

האם מחיר מרכזיה קובע את איכות השמע?



הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא לקשור בין איכות מרכזיה ומחיר גבוה. יש שורה ארוכה של דגמים הנמכרים באלפי שקלים ומציעים שירות בסיסי וכושל, לעומת מרכזיות מוצלחות במחיר אטרקטיבי. במילים אחרות, מחיר הוא אף פעם לא פוקנציה של איכות. תמיד ניתן לחסוך בהוצאות במידה ומכינים את שיעורי הבית בצורה נכונה ומגדירים את הצרכים והמטרות. במרכזיה מחיר לא קובע את איכות השמע ולא את שביעות הרצון של הלקוח. הדבר היחיד שקובע בפרמטרים הללו הוא הדגם והתכונות.
 
מפרט טכני של מרכזיה הוא הדרך הטובה ביותר לבדוק מראש את איכותה. בעל עסק יכול להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הבדלים בין מרכזיות, או לחילופין לברר בעצמו על מאפייני המפתח. כדאי להתחיל עם סוג המכשיר, הרכב המערכת והתאמה לכבדי שמיעה. לאחר מכן ממשיכים עם השוואה בין טכנולוגיות ועם בדיקה של ההבדלים בין טכנולוגיית DECT, IP וכדומה. 



מבצעים על מרכזיה במחיר הוגן
אין סיבה להיבהל כאשר מקבלים מידע על מפרט טכני של מרכזיה במחיר הוגן. יש יצרנים שיכולים להפתיע עם מחירים נמוכים במסגרת הטבות מיוחדות, השקות ומבצעים. מומלץ להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק כל הזמן כיצד המרכזיה עונה על צרכי העסק והאם היא מציעה יחס ראוי של עלות מול תועלת. 

לסיכום, במוצר טכנולוגי מתקדם אין משמעות אמיתית למרכזיה במחיר גבוה או נמוך. יש משמעות גדולה יותר למפרט הטכני ולהתאמת המוצר לצרכי הלקוח. בעלי עסקים שחושבים לטווח ארוך צריכים להשקיע במרכזיה איכותית, נוחה ואמינה. המרכזיה קובעת את אופי ההתנהלות מול הלקוחות והיא אמורה למנוע תקלות בלתי רצויות. אפשר לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות על מרכזיות ולחסוך זמן ועוגמת נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה