יום שני, 30 במרץ 2015

תכנית הלימודים של קורס צילום למתחילים



היכרות עם תכנית הלימודים של קורס צילום למתחילים יכולה לעזור לכל מי שמתעניין בתחום. הקורס מקנה כלים מעשיים וידע תיאורטי הקשור לענף הצילום. בעזרת הקורס ניתן לפתח יכולות אישיות, להשתלב בתעשיית הצילום או לקבל את התשתית המתאימה עבור לימודים מתקדמים. ברמה הפדגוגית, תכנית הלימודים של הקורס כוללת מספר חלקים. בשיעורים הראשונים לומדים הסטודנטים על סוגי מצלמות, מבנה המצלמה וחלקיה. מטרת החלק הראשון היא להכין את הקרקע לקראת המשך הלימודים ולערוך יישור קו בין סטודנטים המגיעים עם ידע שונה.

בשיעורים הבאים של קורס צילום למתחילים לומדים על מושגי היסוד החשובים. בחלק זה נחשפים הסטודנטים למושגים כגון חשיפה, מדידת אור, תריס, צמצם, עומק שדה וכן הלאה. השיעורים הנוגעים בהכרת מבנה המצלמה, העדשות ואופן העבודה עם המצלמה לא פחות חשובים מההתנסות המעשית. בנוסף, אלו שיעורים שאחריהם ניתן להיכנס לעובי הקורה וללמוד על צילום בשטח, עדשות וקומפוזיציה.




מהם פילטרים ואיך יודעים כיצד לשלם בכל שטח?
קורס צילום למתחילים הוא הדרך היחידה ללמוד על המושגים הבסיסיים וגם להבין כיצד צריך לצלם בכל שטח. במהלך הקורס יש שיעורים שלמים בנושאים של פורמט צילום, איזון לבן וצילומי שטח פתוח לעומת צילום בשטח אורבני, בסטודיו וכן הלאה. הקורס מקנה לתלמידים את היכולת להבחין בין סוגי צילומים וגם להשתמש בהם. המרצים המעבירים את תכני הלימודים של קורס צילום למתחילים מחזיקים בניסיון וברקע עשיר. הם מלווים את הסטודנטים מהרגע הראשון ומעניקים יחס אישי בכל מקרה של קושי או בעיה.

לסיכום, תכנית הלימודים של צילום למתחילים מתאימה לטווח גילאים רחב. היא כוללת הרבה נושאים ונוגעת בכל הפרטים החשובים למי שרוצה לעסוק בצילום כתחביב או כמקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה