יום שני, 30 במרץ 2015

היתרונות של ארונות קיר הזזה



ארונות קיר הזזה הם פתרון אחסון מודרני המתאים לסגנונות עיצוב שונים. ארון מן הסוג הזה משתלב עם סגנון עיצוב כפרי, מודרני, תעשייתי, פרובנס, קלאסי ועוד. היתרון הגדול ביותר של הארון בא לידי ביטוי בנוחות ופונקציונאליות. אפשר לשלב אותו בחדרים קטנים או חללים גדולים והמחירים שלו משתלם בטווח הקצר והארוך. מדובר על ארון עמיד עם נוכחות שקשה להתעלם ממנה גם בחדרי שינה של הורים או ילדים. מעצבי פנים בוחרים ארונות קיר הזזה בגדלים שונים וכך מעניקים ללקוח פתרונות לניצול המקום הפנוי.

ארונות קיר הזזה מתאימים לכל החדרים בבית, מלבד הסלון או המטבח. ארון בחדר השינה משתלב עם שאר פריטי העיצוב והוא מקל בשמירה על הסדר והניקיון. ארונות איכותיים הנבנים על ידי אנשי מקצוע משרתים את הלקוח לאורך שנים ולא דורשים שום סוג של תחזוקה. יש קטלוג עשיר של דגמי ארונות קיר הזזה ומתוכו אפשר לבחור את הפתרון היעיל, הנוח והאסתטי ביותר. מעבר לכך, הארון שומר על דינאמיות וגמישות. אפשר להשתמש בו לאחסון בגדים ופריטים אחרים לבחירת הלקוח.



התאמה אישית של ארונות קיר הזזה
מעצבי פנים או לקוחות פרטיים שלא מוצאים את מבוקשם בתוך קטלוג ארונות יכולים לבצע התאמה אישית. התאמה מבוססת על איסוף מידות בחדר השינה של הלקוח, הגדרת צרכים ומטרות וקביעת מסגרת תקציב. התאמה אישית של ארונות מעלה את ערך הנכס והיא יכולה להבטיח פתרון אחסון למשפחות עם ילדים בטווח גילאים רחב.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, התאמה אישית לא תמיד מייקרת את מחיר הארון. התאמה מן הסוג הזה דווקא יכולה לעזור לחסוך בהוצאות ולהתמקד בדברים החשובים. בנוסף, התאמת ארונות היא פתרון מומלץ לבעלי בתים ולשוכרי דירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה