יום רביעי, 6 במאי 2015

מענה טלפוני לעסקים פרטיים



לנצח את הסטטיסטיקה – להשקיע בשירות לקוחות
נתחיל בסטטיסטיקה שאותה צריך לנצח – המספרים מספרים לנו על כך שבמדינת ישראל קיימים ופועלים למעלה מארבע מאות אלף עסקים רשומים. המספרים גם מספרים לנו על כך שעסק ישראלי ממוצע, מלבד התחרות הקשה שאיתה הוא מתמודד, צריך להתמודד גם עם זה שאורך החיים הממוצע של עסק ישראלי הוא לא יותר משלוש שנים. אז איך מנצחים את הסטטיסטיקה הזו? במקרים רבים, מה שמבדיל בין עסק מצליח ומשגשג ובין עסק שלא מצליח הוא איכות שירות הלקוחות והמענה הטלפוני.

דגשים מקצועיים מובילים ליצירת מענה טלפוני לעסקים באיכות גבוהה
מענה טלפוני לעסקים הוא מפתח חשוב מאוד ביצירת שירות לקוחות איכותי. מענה טלפוני לעסקים חייב להיות מענה שמצטיין קודם כל בתודעת שירות גבוהה – מאחר והוא מהווה למעשה את הפנים של העסק שלכם בפני הלקוחות הרבים שמתקשרים אליכם. מצד שני, המענה הטלפוני של העסק שלכם חייב להצטיין גם בזמינות גבוהה מאוד – הלקוחות שלכם מצפים מכם להיות זמינים ללא זמני המתנה ארוכים ומתסכלים שיכולים להבריח לקוחות. הפרט הנוסף הוא מקצועיות – הלקוחות שלכם מצפים מהמענה הטלפוני שלכם להיות מקצועי ורלוונטי. אז איך עושים את זה? פונים למקצוענים.

שירות מענה טלפוני לעסקים – שירות מקצועי ליצירת שירות לקוחות באיכות גבוהה
פנייה למקצוענים בתחום זה היא פנייה לשירות מענה טלפוני לעסקים. שירות מענה טלפוני לעסקים הוא שירות שמציע לכם להעביר את השיחות לעסק שלכם למוקד חיצוני. המוקד החיצוני הזה מקבל עבורכם שיחות, נותן מענה מקצועי ומעביר אליכם לקוחות רלוונטיים. כך אתם מבטיחים למעשה מענה זמין מסביב לשעון, שעומד בסטנדרטים גבוהים של אדיבות ותודעת שירות – ומצליחים לבלוט בשירות הלקוחות שלכם בעולם תחרותי כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה