יום חמישי, 28 במאי 2015

הקמת תשתית תקשורת עם מרכזיה לעסקים קטנים



מרכזיה לעסקים קטנים מחייבת התקנת רכיבים והתאמה של תשתית תקשורת מקיפה. הרכיבים והתשתית אחראיים על הפעילות השוטפת של המרכזיה. ללא מתאימים או תשתית תקשורת לא ניתן לנצל את היתרונות של מרכזיה לעסקים קטנים. בנוסף, הרכיבים ותשתית התקשורת מאפשרים שימוש במרכזיה לטובת זיהום יוזם השיחה, איתור יעד השיחה וקישור בין היוזם לבין היעד. הרכיבים הם גם התנאי לקיום השיחה והעברת האותות בין הצדדים. יש רכיבים תקשורת מתקדמים המאפשרים מתן שירותי מערכת באמצעות המרכזיה, חיוב עלות השיחה והקצאת הרשאות ועדיפויות בין הקווים השונים.

השאלה העיקרית היא כיצד מקימים תשתית תקשורת ומה צריכים בעלי עסקים קטנים לעשות על מנת לשפר את המרכיבים העומדים לרשותם. ראשית, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבצע הגדרה מסודרת של מטרות וצרכים. הגדרה ברורה של סדר עדיפויות חוסכת בהוצאות עבור בעלי עסקים וגם מונעת תקלות בלתי צפויות. שנית, יש להחליט על מסגרת התקציב ולבדוק איזו מרכזיה משרתת את צרכי העסק בצורה האופטימאלית.




בחירת מרכזיה לעסקים קטנים
עסקים קטנים יכולים להשתמש בהרבה סוגים של מרכזיות. אפשרות אחת היא לדוגמא להזמין מרכזיה ידנית ובסיסית או לשלב אותה עם מרכזיה דיגיטלית. אפשרות אחרת היא לנסות מרכזיות תוכנה, מרכזיות IP ומרכזיות וירטואליות. כיום נהוג להשתמש בפתרון הוירטואלי לטובת הקמת תשתית תקשורת עם מרכזיה לעסקים קטנים, אך יש בעלי עסקים המעדיפים אופציות שונות.

הקמת התשתית לא דורשת היערכות מוקדמת מצד בעלי עסקים קטנים. את התשתית ניתן להקים בתוך זמן קצר וגם מבלי לפגוע בעובדים או בלקוחות. תשתית תקשורת עבור מרכזיה לעסקים קטנים צריכה להתאים למפרט הטכני ולביצועים. חשוב להשקיע בהקמת תשתית יציבה, שתשרת את העסק לאורך שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה