יום שישי, 29 במאי 2015

יועץ משכנתאות



אם יש לכם משכנתא או שאתם עומדים לפני נטילת משכנתא ראשונה, כדאי שתיצאו קשר עם יועץ משכנתאות. תפקידו של היועץ הוא לעזור לכם לקחת את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם כשהוא מחפש עבורכם את המסלולים הטובים ביותר, יוצא למכרזים עבורכם ומתאים לכם משכנתא בהתאם לדרישות שלכם. היועץ יכול ללוות אתכם גם אם כבר יש לכם משכנתא מספר שנים כיוון שמשכנתאות רבות ניתנות למיחזור בתנאים טובים.
 
התאמת מסלולים
היום אפשר לקחת מסלולי משכנתא שונים כשהמטרה שלכם היא לקחת את המסלול הנכון לכם. בעזרת יועץ משכנתאות תוכלו להתאים לעצמכם את המשכנתא הטובה ביותר. מעבר לכך, כיוון שהיועץ מכיר את המסלולים השונים של הבנקים והחברות שמספקות משכנתאות, הוא יוכל לחפש עבורכם את המסלול הנכון. נוסף לכך, ייתכן מאד שהיועץ יבצע אתכם שיחה מקדימה לבחינת אורח החיים שלכם עכשיו ולמה שצפוי בעתיד כדי למצוא עבורכם מסלולים שנכונים לכם.




יציאה למכרזים
יועץ משכנתאות יכול לבחון הצעות שונות שתקבלו והוא יכול בעצמו לצאת למכרזים בין הגורמים השונים. היציאה למכרזים יכולה להתבסס על הצעות ומסלולים שהיועץ מכיר והיא יכולה להיות על בסיס הצעות שכבר קיבלתם בעבר. כלומר, באפשרות היועץ לפנות עם הצעה קיימת שקיבלתם לבנקים וחברות ולקבל עבורכם הצעה טובה יותר. היועץ משלב בין המסלולים השונים והריביות כשהוא תמיד רואה לנגד עיניו את חיי נוטלי המשכנתא וההשפעות שלה עליהם.

בחירת יועץ משכנתאות
בחירת יועץ משכנתאות היא אחת ההחלטות החשובות שתקבלו. בשיחה עם היועץ עליכם לברר כיצד הוא רואה את התהליך, מהו הניסיון שלו וכמובן חשוב שתוודאו שהוא רואה אך ורק את האינטרסים שלכם בתהליך. בשיחה עם היועץ תוכלו לקבל מידע מלא על תהליך המשכנתא וניסיונו ובהתאם לבחור את היועץ הכי טוב עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה