יום שישי, 29 במאי 2015

המלצות על סיור בברצלונה



טיולים וסיורים מודרכים בברצלונה מתאימים לתיירים בכל הגילאים. הטיולים מועברים על ידי מדריכי תיירים מקצועיים ומנוסים המכירים את העיר ואת השפה. יחד עם זאת, כדאי לקבל כמה המלצות לפני שיוצאים לטיול. חשוב להבטיח התאמה מלאה בין אופי המסלול לבין תחומי העניין ומסגרת התקציב. רצוי גם לבדוק כמה זמן נמשך הסיור והאם הוא עולה בקנה אחד עם הימים הפנויים במהלך החופשה.

סיור בברצלונה יכול להתמקד בכנסיות, מוזיאונים, פארקים, מקומות בילוי ומסעדות. יש מסלולים של סיור משולב עם רכס המונסראט ומרכז העיר העתיקה, לעומת סיור המגיע עד קוסטה בראבה וכולל שייט חופים. סיור תרבותי בעיר ברצלונה כולל טיול לחירונה, פיגוראס וביקור במוזיאון דאלי ויש הרבה סיורים ספורטיביים בהם הדגש הוא על איצטדיון הקאמפ נואו ומגרש האימונים של ברצלונה. מעבר לכך, אי אפשר לדבר על סיור בברצלונה ובקטאלוניה מבלי להזכיר את הרי הפירנאים ועמק נוריה. 



מה עושים במהלך סיור בברצלונה?
רק התיירים מחליטים מה עושים במהלך סיור בברצלונה ואיך מנצלים את הזמן הפנוי. יש תיירים המגיעים לברצלונה כדי לערוך טיול בעקבות יהדות ספרד, ותיירים שלא מוכנים לוותר על מופע פלמנקו וארוחת ערב אותנטית. הטיול משאיר עבור התיירים את האופציה לבחור כיצד לבלות ולאן להגיע. זו הסיבה שכדאי להקצות לפחות כמה ימים לסיור מן הסוג הזה ולבחור אותו היטב.

לסיכום, ההמלצות על סיור בברצלונה תקפות לגבי תיירים המגיעים לעיר לזמן קצר או ארוך. את הסיורים אפשר לעבור בתוך העיר ברצלונה או באיזורים מסביב. אופי הסיור נקבע לפי צרכי התיירים ותחומי העניין שלהם. סיורים הם דרך מצוינת לנצל את הזמן הפנוי בברצלונה ולבלות כל רגע עם המשפחה, בני הזוג או החברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה