יום שני, 19 באוקטובר 2015

ריהוט וינטג'



ריהוט וינטג' הוא ריהוט ישן יחסית, שיש לו וותק של שלושים עד מאה שנה. ריהוט אשר נעשה במקור לפני יותר ממאה שנה ייחשב לריהוט עתיק ולא וינטג'. ריהוט שהוא צעיר יותר משלושים שנה יכול להיחשב לריהוט משומש אם הוא נמכר כיד שניה והוא לא ייכנס להגדרה של וינטג'. השנים של הריהוט משמעותיות כי יש לריהוט וינטג' אמרה עיצובית ומי שמחפש אחריו ירצה לקבל את העיצוב הטוב ביותר שיתאים לבית שלו. 

מה הופך את הריהוט לבעל דרישה גבוהה
כל מי שנמשך לריהוט זה מוצא בו עניין אישי. הריהוט מאפשר למי שגר בבית להפוך את הבית שלו ליחיד ומיוחד, הוא מאפשר לו להפוך את הבית שלו למקורי וליצור לעצמו את הטעם האישי שלו. ריהוט וינטג' מאופיין גם במחיר נגיש יחסית מבחינת המחיר שלו והוא מאפשר לכל מי שרוצה בכך לשנות את הנראות של הבית שלו, להוסיף פריטים עיצוביים וכל זה בלי להיכנס להשקעות גבוהות במיוחד. 

איפה אפשר לרכוש את הריהוט
ישנן חנויות שההתמחות שלהן היא ריהוט וינטג'. חנויות אלו מביאות איתן כמה יתרונות לעומת רכישת רהיטים מיד שניה כשבין היתרונות אפשר לראות:

·       איכות – החנות אחראית לאיכות של הריהוט ומי שרוכש אותו לא מסתכן ברכישת ריהוט שאינו יציב או עומד להתפרק.
·       מגוון – החנות מציעה יותר מרהיט אחד יחיד ולכן מי שמבצע את הרכישה יכול ליהנות מבחירה של הריהוט המתאים לו ביותר מבין הרהיטים הנמצאים במקום.
·       צוות – אחד היתרונות של רכישת ריהוט וינטג' בחנות הוא הצוות שעומד לרשות הרוכשים. הצוות יכול לעזור למי שמתכנן לרכוש את הריהוט בקבלת החלטה איזה ריהוט לרכוש ובביצוע התאמה בין הרהיטים השונים הנרכשים לאותו חלל כך שיהיה מעוצב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה