יום שני, 19 באוקטובר 2015

גישור גירושין - פרידה מחוץ לבית המשפט

אם אתם עומדים לפני הליך פרידה בוודאי כבר שמעתם על זוגות שהתגרשו בתהליך מכוער. הליך פרידה שכזה לא חייב להיות גזירה משמיים ואפשר לסיים את הקשר בצורה טובה יותר. הדבר נכון בעיקר למי שרוצה לסיים את הקשר שלו במינימום פגיעה ומי שיש לו ילדים ורוצה שהם לא יישארו עם זיכרון רע מהתהליך. האפשרויות העומדות בפני זוגות שמתגרשים הם לעשות את התהליך בבית משפט תוך מריבות בין שני הצדדים והם יכולים לעבור את התהליך תוך כדי יצירת הסכמות בניהם בתהליך של גישור גירושין.

מהו הגישור

תהליך של גישור גירושין הוא תהליך שנעשה בעזרת עורך דין המומחה לתחום הגירושין ועבר הכשרה לעשות גישור. בתהליך הגישור יושבים שני הצדדים עם המגשר ויוצרים תהליך של הבנה בניהם. כל אחד מהצדדים יכול לבקש לעצמו בקשות שונות ולהעלות אותן וכל אחד יכול להסכים או לא להסכים עם הצד השני. המטרה של המגשר בתהליך היא להצליח לגשר על הפער בין הצדדים ולאפשר לכל אחד להשיג את הטוב ביותר עבורו במינימום פגיעה בצד השני.

חיסכון כלכלי ומינימום השלכות רגשיות


ישנם יתרונות רבים להליך גישור גירושין לעומת גירושין בבית משפט או כשכל אחד לוקח לעצמו עורך דין משלו. בתהליך הגישור שני הצדדים חוסכים עלויות רבות ונהנים מהליך נקי כמה שאפשר מבחינה רגשית.

תוקפו של הגישור

הליך גישור גירושין תקף בבית המשפט וההסכם שלו משמש את בני הזוג לאחר הפרידה. לאחר הליך הגישור מגיעים שני הצדדים לאשר את ההסכם אליו הגיעו כשהמטרה היא שההסכם יהיה טוב כמה שאפשר לשני הצדדים. המגשר מכין את ההסכם מתוקף היותו עורך דין והסכם זה תוקף את הפרידה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה