יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

דוכני מזון

כל מי שמתכנן אירוע מבין כי האורחים שלו מגיעים לאירועים רבים. הרצון להפוך את האירוע למיוחד במינו טבעי מאד וכל מי שמחפש חברה שההתמחות שלה בתחום השכרה של דוכנים של מזון צריך לשאול שאלות על השירות של החברה ולבחון שהשירות מתאים לו. כיצד עובדים הדוכנים אחת השאלות שיש להעלות כשבוחנים שילוב של דוכני מזון איכותיים באירועים היא כיצד הם פועלים. ישנן אפשרויות שונות של הפעלה כולל הפעלה על ידי נותני השירות של החברה או הפעלה עצמית. ההחלטה כיצד יפעל הדוכן תתבצע בהתאם לסוג הדוכן וסוג האירוע.

כמה אורחים יוכלו ליהנות מכל דוכן

אחת השאלות שיש לברר עם החברה שההתמחות שלה היא דוכני מזון להשכרה היא כמה אורחים יוכלו ליהנות מכל דוכן. חשוב מאד שתהיה התאמה בין מה שהדוכן יכול לתת לבין כמות המוזמנים כיוון שאף אחד לא רוצה שהאורחים שלו יעמדו בתור ויחכו לאוכל. איזה ניסיון יש לחברה עם הפעלת דוכנים באירועים חשוב מאד לברר עם החברה שמתמחה בתחום דוכני מזון מהו הניסיון שלה. הניסיון של החברה חשוב לא רק לצורך הפעלה של הדוכן באירוע עצמו, הוא חשוב גם לקבלת ההחלטה איזה דוכן מזון לשים באירוע וכמה דוכנים לשים בו. חשוב מאד שהחברה תוכל לתת את כל המידע הנחוץ לכל אחד וזאת מעבר להשכרת הדוכנים עצמם.

מהי העלות של השכרת הדוכנים השונים


לאחר בדיקה מעמיקה אלו דוכני מזון הכי מתאימים לאירוע אפשר לשאול כמה עולה ההשכרה שלהם. בבחינת העלויות יש לבדוק מי מפעיל את הדוכן, מי אחראי לשנע אותו למקום האירוע וחזרה ועוד. בהתאם לתנאים השונים אפשר לקבל הצעת מחיר שמתייחסת לכל הפרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה