יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

שיפוץ בית – חשיבות בחירת אנשי המקצוע הנכונים



בתהליך של שיפוץ בית יכולים להיות מעורבים גורמים רבים וחשוב מאד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר לכל תהליך כדי ליהנות מהתוצאות שלו. אנשי המקצוע הם בתחום התכנון ובתחום השיפוץ שמתבצע בפועל והם חייבים להיבחן בקפידה.




אנשי מקצוע לצורך תכנון
סוג אחד של אנשי מקצוע שמעורבים בתהליך של שיפוץ בית הוא מתכננים. המתכננים של השיפוץ יכולים להיות אדריכלים, מעצבים או מהנדסים (במיוחד אם יש שינוי במבנה הם חייבים להיות מעורבים). חשוב לשים לב כי אנשי המקצוע מביאים איתם ניסיון ויכולת הקשבה שמובילה להגשמת חלומות.

קבלנים
הקבלנים שמבצעים שיפוץ בית צריכים לתת את כל מה שמתבקש בתהליך השיפוץ. כדי למצוא את הקבלנים הטובים ביותר יש לבחון אותם על פי הפרמטרים הבאים:
·         ניסיון – יש לבחון את הניסיון של הקבלנים בביצוע שיפוץ בית ואפשר לבקש מהם לראות תיק עבודות ואפילו לשוחח עם לקוחות כדי להתרשם מאיכות העבודה שהם מציעים.
·         לוח זמנים – על הקבלנים להבטיח לבצע את העבודה בטווח סביר של לוח זמנים. כדי להיות בטוחים בכך על הקבלנים להסכים לחתום על חוזה שמחייב את שני הצדדים ובו הם מתחייבים על עמידה בלוח הזמנים שנקבע.
·         אחריות – חשוב מאד לבחון עם הקבלנים מהי האחריות שהם מבטיחים לעבודה שלהם. האחריות צריכה להיות גם כלפי העובדים שנכנסים לבצע עבודות בבית והם חייבים לבטח אותם במהלך העבודה. כמובן, חשוב מאד שהקבלנים יוכלו לתת אחריות לעבודה אם יהיה צורך בכך.
·         מחיר – המחיר שאותו דורשים הקבלנים יכול להיות שונה בין אחד לאחר ותמיד יש לבחון את המחיר בהתייחס גם ללוחות הזמנים ולאחריות שהקבלן נותן. חשוב לדעת כי מחיר נמוך מדי יכול להיות מחשיד ויש לבחון אותו לעומק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה