יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

מחזור משכנתאות – לבד או עם יועץ



תהליך של מחזור משכנתאות הוא תהליך שיכול לשנות למי שלוקח את המשכנתא את החיים. המשכנתא היא הלוואה משמעותית מאד בחייו של כל אחד והיא משפיעה על חיי היום יום ואיכות החיים של כל אחד. כיוון שלמשכנתא יש השפעה גדולה כל כך כל אחד צריך לבחון אם התשלומים שהוא משלם הם לא גבוהים מדי עבורו ואם הם מתאימים לחיים שלו. ישנם מצבים שונים שגורמים לאנשים לפנות אל תהליך מחזור המשכנתא כולל צורך להפחית את התשלומים החודשיים או תקופת התשלום של המשכנתא, הגדלה או הקטנה של המשכנתא וגם עדכון שלה בהתאם לתנאים השונים בשוק. תהליך של מחזור משכנתאות יכול להתבצע לבד או בעזרת יועץ מקצועי.

לבצע את התהליך לבד
כל אחד שמחזיק במשכנתא יכול לבצע תהליך של מחזור. כל אחד יכול לקחת את התדפיסים השונים שלו ולהגיע לבנקים שונים כדי לקבל הצעה לשינוי התנאים שלו. מומלץ מאד לחשוב מראש מה רוצים להשיג בתהליך המחזור ולפעול כדי להשיג זאת.




לבצע את התהליך עם יועץ מקצועי
יועץ שמומחה בתחום מחזור משכנתאות יכול לסייע לבעלי המשכנתאות להפחית את התשלום שהם משלמים וגם לעזור להם להשיג מטרות נוספות. למשל, מי שמחזיק בהלוואות נוספות מלבד המשכנתא שלו, יכול לבקש לבצע מחזור ולכלול במשכנתא גם את ההלוואות וכך לשלם סכום נמוך יותר מדי חודש, אך לאורך יותר חודשים.

נקודות שיש להתייחס אליהן בתהליך המחזור
מחזור משכנתאות חייב להתבצע במקצועיות ויש להתייחס לכמה נקודות כשמבצעים את המחזור ובהן:
·         תנאי המשכנתא – יש להתייחס לתנאים הקיימים של המשכנתא ולבחון כיצד אפשר לשפר אותם.
·         תשלומים – יש לבחון בתהליך כיצד אפשר להתאים את התשלומים החודשיים שיתאימו למי שלוקח משכנתא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה