יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

פינוי עשן

אם אתם אחראיים על מפעל, מבנה תעשייה או אפילו על מבנה ציבורי, אתם אחראיים לא רק על עבודות התחזוקה במקום אלא אחראיים לכך שהמקום יהיה בטיחותי למי שעובד בו ולמי שבא לבקר במקום. כל אחד רוצה להיות בטוח בכל מקום שהוא הולך אליו ובמקרה שמדובר במבנה גדול או מבנה ציבורי האחריות לכך היא על בעלי המקום או על אחראי התחזוקה. האחריות לשלום הציבור (כולל העובדים והמבקרים במקום) באה לידי ביטוי בצורות שונות כשאחת מהן היא לדאוג לאוויר נקי ולדאוג לבצע פינוי עשן אם זה מופיע. כמובן, אדם אחד לבד לא יכול לבצע את הפינוי, לשם כך ישנו ציוד מקצועי מאד וצריך להתקין אותו מבעוד מועד.

בדיקה מה הצורך של המקום

כדי להתקין מערכת של פינוי עשן יש לבחון מה הצורך של המקום. כמובן, אף אחראי לא צריך לבחור לבד איזו מערכת להתקין כיוון שלשם כך ישנן חברות המתמחות בתחום. חברה המתמחה בבחירת והתקנת מערכות יכולה לבחון לעומק מה הצורך של המקום ולצורך כך היא תשאל שאלות שונות כולל אופי הפעילות במקום ובאלו חומרים משתמשים.

בחינת הניסיון שהחברה מביאה איתה

חשוב מאד ליצור קשר עם חברה שיש לה ניסיון בתחום מערכות פינוי עשן. החברה צריכה להביא איתה ניסיון שמאפשר לה להתאים לכל מקום את המערכת הטובה ביותר ולבחון כיצד האוויר נע במקום וכיצד המערכת תפעל בשעת הצורך, אם הוא יעלה.

איזו האחריות נותנת לכם החברה

מומלץ מאד לבחור חברה להתקנת מערכת פינוי עשן שנותנת אחריות לעבודה שלה ולמערכת. חשוב מאד שהמערכת תהיה תקינה תמיד ולכן יש לבדוק אם החברה מבצעת בדיקות באופן שוטף או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה