יום שבת, 5 במרץ 2016

סלונים מעוצבים



המקום לרכוש בו סלונים מעוצבים
אני מעצבת פנים ולאחרונה סיימתי את הקורס. כדי לרכוש ניסיון בעולם העיצוב ולפגוש לקוחות פוטנציאלים החלטתי לעבוד בחנות רהיטים. ידעתי ששם איחשף למבחר גדול של ריהוט מודרני, כולל סלונים מעוצבים ויפים. זו הייתה בחירה מעולה כי החנות הייתה גדולה והציעה מבחר ענקי של סלונים מעוצבים. כל יום הגיעו לשם אנשים שרצו לרכוש לעצמם סלונים יפים וחדשים. קיבלנו מגזינים מהשורה הראשונה בעולם וככה יכולתי להסביר ללקוחות מהם הטרנדים החמים בעולם בתחום סלונים מעוצבים ועזרתי להם להחליט.
מבחר ענקי ומוצלח של סלונים מעוצבים
במהלך החודשים שהייתי שם עזרתי להרבה אנשים להחליט על הריהוט שלהם. הגיעו זוגות צעירים אחרי חתונה שרכשו סלונים מעוצבים בדיוק כמו שהם אוהבים, זוגות עם ילדים שגדלו שרצו לרכוש סלון חדש אחרי שהסלון הישן התבלה וגם זוגות של מבוגרים שהחליטו לפנק עצמם. הסלונים המעוצבים שיכולתי להראות להם היו יפהפיים, מודרנים ומאוד מעוצבים. יש אצלנו בחנות סלונים מפוארים מעור, סלונים מעוצבים מריפוד משובח, חלק מיוצרים בארץ וחלק בחו"ל. כל אחד יכול למצוא אצלנו את הסלון שהוא אוהב.

מקום עבודה מעולה
אני מאוד אוהבת את מקום העבודה שלי. הבוס שלי נחמד מאוד ויש לי כמה קולגות, בנות שסיימו קורס עיצוב כמוני. אני כבר התקדמתי בתפקיד שלי ואני יכולה להראות למוכרות החדשות את סוגי הרהיטים ואיך להתאים אותם ללקוחות. אני מסבירה להן על סוגי הסלונים המעוצבים שיש לנובחנות, על סוגי הריפודים השונים, איזה עור מצריך טיפולים מיוחדים, כל מה שצריך לדעת כדי להסביר ללקוחות ולמכור להם מה שמתאים להם. הסלונים המעוצבים שיש לנו בחנות הם מהסוג הטוב ביותר ואני מאוד שלמה עם מה שאני מוכרת, כי ככה הלקוחות שלי נהנים ממוצרים מעולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה