יום חמישי, 9 בפברואר 2012

תיקי עור


התיק מהווה חלק בלתי נפרד מפריטי הלבוש אשר אנו לובשים כאשר אנו יוצאים מהבית: גברים, נשים ואפילו ילדים. התיק משמש אותנו לנשיאת כל הפריטים להם אנו זקוקים במהלך היום שלנו וקשה מאוד להסתדר בלי תיק. התיק הוא פריט שנמצא בשימוש יומיומי מסיבי ולכן כאשר אנו רוכשים תיק חדש מומלץ לרכוש תיק טוב העשוי מחומר איכותי שלא יקרע אחרי תקופת שימוש קצרה. אנו ממליצים על תיקי עור כיוון העור הוא חומר חזק מאוד שמחזיק מעמד לאורך זמן.

תיקי עור – סמל סטאטוס של יוקרה

יש יתרונות רבים לרכישה של תיקי עור. בראש ובראשונה, העור תמיד באופנה, אף פעם לא מתיישן או הופך ללא מודרני. כמו כן, העור מתאים לכל האירועים: לחתונות וליום יום, ללבוש אלגנטי וללבוש ספורטיבי. בנוסף, תיקי עור הם תיקים שמתאימים לכל עונות השנה. קיץ חורף, סתיו, ואביב. בניגוד לתיקים מבד כותנה קליל המתאימים רק לקיץ או תיקים מבד צמר עבה המתאימים רק לחורף.

תיקי עור הם אכן השקעה כלכלית לא קטנה, אך ההשקעה משתלמת. העור משדר יוקרה ועוצמה, ואיתו את תרגישי אלגנטית ומתוחכמת. כמוכן, בתיקי עור איכות התפירה, גימור הבד ושיווי המשקל מעולים ויותר טובים מבכל תיק אחר. תיק יפה יכול לשדרג את המראה הכללי ולכן חשוב לכל אחד לבחור את התיק המתאים לו שיקפיץ אותו מדרגה.

  
תיקי עור – שפע של סגנונות וסוגים

ישנו מגוון רחב של תיקי עור, מגוון רחב של סוגים עיצובים: תיקים ליום יום, תיקים לאירועים, תיקים לגברים, תיקים לנשים, ואפילו תיקים לעגלה לאמהות טריות ומגניבות. תיקים קטנים ותיקים גדולים, ארנקים ופאוצ'ים.
ישנם סוגים שונים של בדי עור. ישנם בדי עור רכים ועדינים המשדרים מראה נעים ורגוע וישנם בדי עור  קשיח יותר המשדרים מראה אלגנטי ויוקרה. גברים בדרך כלל ילכו עם תיק עור מבד קשיח אשר משדרים גבריות עוצמה. והנשים לעיתים תבחרנה בתיקים הרכים יותר.

היזהרו מחיקויים! בשוק קיימים כיום חיקויים רבים לבד העור, כגון סקאי ודומיו. אלו יכולים להיות תיקים יפים מאוד אך אינם איכותיים כמו העור. הקפידו לשים לב שלא תפלו בפח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה