יום רביעי, 29 בפברואר 2012

קריסטלים


קריסטלים אפשר למצוא במכרות, בהרים, ביערות, בחנויות ואפילו ככה סתם ברחוב. לפי תורות מיסטיות עתיקות, זוהי אחת הדרכים הנפלאות לקבלת אנרגיה החסרה לנו להגשמת חלומות והשגת יעדים, הניתנת לנו לגמרי בחינם מהטבע. זו יכולה להיות אבן גבישית גדולה ויכולה להיות אבן קטנטנה משובצת בתוך תכשיט, כך או כך, אם היא כבר הגיעה אלינו אז אנו חייבים לנצל לטובתנו את הכוחות האנרגטיים הטמונים בה.

קריסטלים – אנרגיות מבטן האדמה

קריסטלים, או כפי שהם גם נקראים" הגבישים" הם חלק מלב האדמה. זוהי למעשה תוצרת של חומר במצב צבירה מוצק בעל סדר גבישים סימטרי הקיים בצורות שונות המופיעות בטבע: מלח, קוורץ, קלציט ועוד. המיסטיקנים סבורים כי הקריסטלים מדברים איתנו אך לא כולנו מבינים את המסרים שלהם. זו הסיבה כי מאז ומעולם הם שימשו את האנושות לריפוי מחלות, חיזוי העתיד וניצחון מול האויב.

הן שיבצו אפילו את אפודו של הכוהן הגדול בתקופת בית ראשון. גם היום, רבים משתמשים בקריסטלים למגוון רב של מטרות ורואים בהם מקור לאנגריה אדירה שביכולתה לרפא ולטפל באדם מבחינה רוחנית. קריסטלים יכולים גם לשמש כ"מתווכים" בינינו לבין ישויות עליונות ובכך להעביר לנו מסרים ולעזור לבחור בדרך זו או אחרת בחיים.



קריסטלים – לכל אבן מטרה שונה

קריסטלים, אלה הן אבנים בעלות אנרגיות אדירות שנצברו במשך אלפי שנים.  לכל קריסטל תכונות משלו ויכולת השפעה שונה, כאשר למעשה כל קריסטל אמור להשלים בנו את האנרגיה החסרה. כך למשל, אם אנו עייפים ישנן אבנים שיכולות להמריץ את הדם בעורקים ואילו אם אנו סובלים מעודף אנרגיות ישנן אבנים מרגיעות. קריסטלים מיועדים למגוון רב של מטרות, ביניהן: ריפוי, הרחקת כאבים, הילינג, מדיטציה, תקשור, שמירה מפני עין הרע, פנג שואי, איזון צ'אקרות, זוגיות, פרנסה וכן הלאה. מכאן, לפני שנבחר קריסטל מסוים, חשוב להדגיר את מטרתו והאופן בו הוא ילווה אותנו.

קריסטלים – איתור ורכישה

כדי למצוא את הקריסטל המתאים דווקא לנו, חשוב לבצע את הבחירה באופן אינטואיטיבי – מה שהלב אומר ולאן שהיד מכוונת. מפני שכל סוגי האבנים (קריסטלים) הן בעלי תדרים אנרגטיים שונים ואנו אמורים לחוש את האנרגיה החסרה לנו באותו רגע. ישנם גם מצבים בהם האבן בעצמה "מוצאת" את בעליה החדשים, מה שאומר שאנו מוכרחים להיות מודעים ולאפשר תנאים אידיאליים שהאבן תמצא אותנו. אפשרות נוספת לאיתור הקריסטל המתאים הוא לפנות לאסטרולוגיה, לפיה לכל מזל ישנה אבן ספציפית שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה