יום שבת, 13 באוקטובר 2012

תיק מנהלים



תיק מנהלים – למנהלים שונים
תיק מנהלים הוא אביזר חובה לכל מנהל. על התיק להיות פרקטי ונוח מצד אחד ומעוצב ויוקרתי מצד שני. זה מה שמגדיר אותו כתיק מנהלים. החומרים שמהם עשויים תיקי מנהלים יהיו החומרים הטובים ביותר בעלי עמידות וחוזק רב ויוכלו לשמש את המנהל למשך זמן ממושך. החומר העיקרי שממנו עשוי תיק מנהלים הוא עור המגיע ממקורות שונים ויש גם מנהלים "ירוקים" יותר שימנעו משימוש בתיקי עור ויעדיפו תיקי בד משובחים .

תיק מנהלים - סוגים שונים
תיק מנהלים איננו מוצר אחיד, לא בעיצוב ולא בייעוד. יש מנהלים הזקוקים לתיקים גדולים כדי לקחת איתם מסמכים ומחשב נייד ויש מנהלים שלא זקוקים לכך כלל. מנהלים שעובדים בחברות שונות יבחרו לעצמם תיק מנהלים שיהלום את תחום העיסוק שלהם. אם מדובר במנהל בנק יהיה התיק שונה מאשר אם מדובר במנהל חברת היי טק, וגם למנהל בחברת ביטוח תהיה העדפה שונה לגבי תיק המנהלים שלו. תחום העיסוק מכתיב לא רק את ההופעה והלבוש,אלא גם את סוג התיק ועיצובו .



תיק מנהלים – למנהלות
מנהלות רבות רוכשות לעצמן תיק מנהלים מהודר ומאותה הסיבה שהגברים עושים זאת. כדי להבדיל בינן לבין יתר העובדים ולשדר מעמד ויוקרה. תיק מנהלות מעוצב באופן שנה מתיק מנהלים ותמיד יהיה לו טאצ' מיוחד. אם בתוספת אביזר מסויים לתיק, אבזם סגירה גדול ומעוצב, כתפייה לנשיאת התיק על הכתף וכדומה. בדומה למנהל גם המנהלת תבחר את עיצוב התיק לפי תחום העיסוק שלה שמשנה את אופי התיק .

תיק מנהלים – לאנשי עסקים
תיק מנהלים משרת גם אנשי עסקים רבים שאינם נחשבים למנהלים בהגדרה, אבל נכנסים למעמד היוקרה של מנהלים בכירים. תיק מנהלים לאנשי עסקים מאד מותאם לתחום העיסוק שלהם ולרושם שעליהם לעשות על השותפים והמשקיעים שלהם.
מעוניינים לרכוש תיק מנהלים במתאים לכם ? אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מקטלוגים שונים ברשת האינטרנט אשר מציגים תיקים למנהלים בכל מיני סגנונות ובטווחי מחירים משתנים, ולבחור את התיק שנראה לכם הולם את סגנונכם ואופי עבודתכם . בהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה