יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

חסכון בעלויות תקשורת



חיסכון בעלויות תקשורת מתחיל בהגדרה שלכם
כיום לאור הידוק החגורה אצל עסקים רבים בארץ, יש משמעות גדולה לנושא של הוצאות שוטפות בתחום התקשורת, ולצורך לחסוך כמה שניתן. חיסכון בעלויות תקשורת יכול להיות מאד מהותי לחברות בעלות עובדים רבים המחזיקים בטלפונים ניידים של החברה. כדי לעשות חיסכון בעלויות תקשורת יש להתאים את המסלולים השונים של הטלפונים הניידים לצרכים של החברה וכן את הציוד. ברוב החברות נערך הסכם עם חברות הסלולר פעם אחת בעת ההתקשרות הראשונית. התקשרות זו ברוב המקרים נעשתה לפני כמה שנים ומאז השתנו דברים רבים בחברה, התווספו מסלולים מיוחדים בחסרת הסלולר, אבל בגלל חוסר בדיקה ועמידה על המשמר נשמר ההסכם הראשוני וחברות רבות מגלות כי הן משלמות הרבה יותר ממה שנחוץ .
כיצד לעשות חיסכון בעלויות תקשורת מתוך החברה ?
ישנן דרכים רבות לבצע חיסכון בעלויות תקשורת. ראשית יש להחליט כי צריך בדיקה מקיפה של כל חשבונות התקשורות השונים ובראשם החשבון מול חברת הסלולר שבדרך כלל מהווה את סעיף ההוצאה הגדול ביותר על תקשורת בחברות עם הרבה עובדים. כדי להצליח בכך יש לבדוק את חשבונות התקשורת לפרטי פרטים ולהבין איפה מצויה ההוצאה הגדולה שלכם והאם היא נחוצה . 

בדיקת חשבונות התקשורת שלכם
בדיקת חשבונות התקשורת שלכם לכדי חיסכון בעלויות תקשורת יכולה להתבצע על ידי אדם מתוך החברה הבקיא בקריאת חשבונות ובאפשרויות הקיימות נכון להיום בחברות התקשורת השונות. זוהי עבודה לא פשוטה המצריכה גם זמן וגם ידע. במידה ותרצו לחסוך בדיקה זו מעצמכם תוכלו לשכור את שירותיו של יועץ סלולרי הבקיא בתחום זה על פרטיו כדי שיפיק לכם דו"ח מפורט לגבי האפשרות שלכם לעשות חיסכון בעלויות תקשורת לחברה שלכם .
יועץ סלולרי חוסך לכם הרבה
למרות שעבודתו של יועץ סלולרי עולה כסף הוא יוכל לחסוך לכם הרבה יותר לכל חשבון חודשי בגלל נסיונו ובקיאותו בכל הקשור לחברות הסלולר. בנוסף הוא יוכל לנהל משא ומתן מחודש מול חברת הסלולר כדי לממש את צרכיכם האמיתיים על מנת לעשות עבורכם חיסכון בעלויות תקשורת .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה