יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

מטאור


מטאור שונגית
הטבע בעולם כולו רווי באוצרות רבים המכילים חומרים טבעיים כאלה ואחרים אשר ניתן להשתמש בהם ולהפיק מהם תועלות רבות למען בני האדם והחיים על פני כדור הארץ. אחד מהחומרים הללו הוא אבנים. למשל, שונגית הוא מינראל טבעי המורכב מפחמן. פחמן יוצר מולקולות ומשמש אבן יסוד לבניית הגוף. הפחמן מחזיק את המולקולות של הגוף וגורם לגוף להישאר כיחידה אחת. מטאור שונגית היא כאמור אבן בעלת כוחות ריפוי המוסברים עקב נוכחות פחמן מסוג פולרן וזאת בנוסף לכישורים האנרגיים של האבן. מטאור שונגית עובדת באופן סינרגטי שפירושה הוא שעוצמת האנרגייה של האבן גדולה מסך כל מרכיביה .

מטאור שונגית – תכונות אנרגטיות
מסתבר כי הגוף וגם הסביבה באופן כללי מושכים מהשונגית ומן האנרגיה שהיא מפיקה את הגורמים שהם זקוקים להם ביותר. ניתן לומר כי השונגית מאפשרת לגוף את מה שהוא צריך, היא מוסיפה ומתקנת רכיבים שונים וכל מה שהאדם אינו זקוק לו לא נספג לתוכו. כך מתנהל תהליך של איזון ברמה הפיזית וכן ברמות האנרגטיות, וכידוע איזון שווה החלמה מהירה. האנרגיה של מטאור שונגית נעה במרחב ואף עוברת במים שהמינראל נמצא בהם, בגוף שאוחז באבן ובסביבות המינראל עצמו .

מטאור שונגית – סגולות אנרגטיות
יש ביד תחושת "נמלים" כשאוחזים שונגית וכן תחושה של חימום וזרימה בגוף כולו. כל גוף מגיב אחרת וכשיש נקודות חסומות הן יהיו הראשונות להגיב. תופעה זו מוכרת כ"ריאקציה"  וזה מוכר כאשר הגוף מציף חסימה ממש לפני השחרור שלה. עוצמתה האנרגטית של מטאור שונגית מגיעה אל הגופים ההילתיים של בן האדם והסביבה ומחזירה להם את מצבם הטבעי. כך מתעוררת המודעות החיובית וזה מדרבן את הצמיחה הרוחנית ואת התנועה אל נתיב האור האישי ואל הגשמת הייעוד הרוחני של האדם .

מטאור שונגית בעלת כוח חיים
האנרגיה של אבן השונגית היא חיובית והיא נושאת עימה כוחות חיים כבירים. כשהיא נמצא בחללים סגורים היא מגבירה את טעינת האנרגייה ואם האנרגיה של השונגית באה במגע עם אנרגייה שלילית הוא עוטפת אותה ומנטרלת אותה .


תגובה 1:

  1. האם האבן הזו טובה לכולם? או שהיא יכולה לסייע רק לפי אדם ספציפי? לא ראיתי אבנים כאלו בחנויות קריסטלים. מהיכן על המפה האבן מגיעה?

    השבמחק