יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

מתנפחים לימי הולדת



מתנפחים לימי הולדת – לכל גיל
אטרקציות לאירועים חגיגיים הם היום כבר ענין של חובה. כל אירוע אשר מכבד את עצמו יכלול בתוכו מספר אטרקציות על מנת להסב הנאה מושלמת לכל אחד ואחת מן המוזמנים לאירוע. ומה עם אטרקציות לילדים ? ובכן, בהקשר לזה, נציין, כי אחת האטרקציות המבוקשות כיום בימי הולדת לילדים בגילאים שונים הם מתנפחים לימי הולדת. 
מתנפחים לימי הולדת הם הפעלה נהדרת לילדים לשעות רבות של הנאה וכיף בלתי נגמרים. כך אתם מעסיקים את הילדים לזמן ממושך ופוטרים את עצמכם מהצורך להתרוצץ סביב הילדים ולהעסיק אותם כל הזמן. השכרת מתנפחים לימי הולדת מתאימה גם לקייטנות ולגני ילדים לאירועים שונים .


כיצד לבחור מתנפחים לימי הולדת ?
בבחירת מתנפחים לימי הולדת יש לשים לב לכמה דברים חשובים :
·         מתנפחים לימי הולדת צריכים להתאים לגיל הילדים אשר מוזמנים לאירוע. יש מתקנים אשר מיועדים לקטנטנים בלבד ויש מתקנים מתנפחים המיועדים לבני נוער ואפילו למבוגרים. בהזמנת מתנפחים לימי הולדת תצטרכו להיות מאד מדוייקים בגיל המשתמשים במתקנים. אי התאמה עלולה להוביל לאי נחת ואף לפציעות של הילדים .
·         גודל המתקנים צריך להיות פרופורציונאלי לגודל המקום שיש לכם. אן מדובר בתוך בית או בחצר המתקנים יהיו שונים בגודלם ובסגנונם. למקום גדול במיוחד, כמו ימי הולדת בגנים ציבוריים או בגן הילדים של הילד ניתן להזמין מתקנים גדולים מאד ואף מתקנים מתנפחים עם מים .
·         מספר המתקנים צריך להיות מותאם למספר הילדים. אם יהיו ילדים רבים במסיבה ומעט מתקנים הם יעמדו זמן רב בתור והדבר יגרום לאי נחת ולקיטורים, ויוביל אף למריבות .
·         התקנת המתקנים נעשית על ידי חברת ההשכרה במידה ואלה מתקנים גדולים הדורשים גם הפעלה של מדחס. במידה ואתם מזמינים מתקנים קטנים ניתן להוביל אותם ברכב פרטי ולהתקין בבית לבד .
מתנפחים לימי הולדת – בטיחות מעל לכל
כשאתם מזמינים ומתקינים מתנפחים לימי הולדת זכרו שמדובר בילדים שלא תמיד נזהרים. לכן, רצוי שתהיה נוכחות של מבוגר אחראי בכל זמן המשחקים של הילדים עם המתנפחים .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה