יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

קמפינג בדרום - טיול בלתי נשכח



קמפינג בדרום – במאהל בדואי
קמפינג הוא ללא כל ספק אחת הדרכים המוצלחות לבלות חופשה מלאה בטבע באווירה קסומה ומיוחדת במינה. יחד עם זאת, כל חובבי הקמפינג יודעים כי לא מספיק לטעת את האוהל במקום מבודד במדבר על מנת ליהנות מחופשת קמפינג. למרות הרצון לא להיתקל בנופשים רבים מסביבכם, רבים מעדיפים לעשות קמפינג בחניונים מוסדרים על מנת שיוכלו ליהנות משירותים, מטבח, ואפשרות לאטרקציות רבות ומגוונות בסביבה. קמפינג בדרום בסביבות אוהל בדואי אשר מיועד לאירוח יכול להיות חוויה מיוחדת לכל בני המשפחה ולהבטיח לכם יופי של חופשה וכמובן במחירים נמוכים מכל סוג אחר של אירוח שקיים בארץ.
קמפינג בדרום – יתרונות המאהל הבדואי
בדרום הארץ תוכלו למצוא מקומות אירוח באוהל בדואי ובצידו אפשרות לעשות קמפינג. קמפינג בדרום ליד אוהל בדואי מקנה לכם יתרונות רבים. ראשית אתם נהנים ממקלחות ושירותים מסודרים ותוכלו להשתמש במים מהמקום ובברזיות אשר במקום. שנית, אוהל בדואי מקיים טקסים בדואים מסורתיים של אירוח ושתיית תה אשר תוכלו להשתתף בהם, ובנוסף תוכלו ליהנות מרכיבה על גמלים ומיציאה לטיולי ג'יפים במדבר. עבור החנייה במקום תצטרכו לשלם, אבל תקבלו הרבה מאד מסביב מעבר לכך.

קמפינג בדרום – טיולים במדבר
אם אתם חובבי קמפינג בדרום תוכלו למצוא מקומות רבים אשר בהם תוכלו לעשות טיולי מדבר רבים וטובים. טיולים רגליים או טיולי ג'יפים מודרכים, או להצטרף לקבוצות מטיילים עם רכבי שטח ולעשות טיולים משותפים. כדי למצוא קבוצות של מטיילים היוצאות לטיולי מדבר עם רכבי שטח כנסו לאחד מאתרי האינטרנט או הפורטלים בתחום ותוכלו למצוא שם מידע נרחב אודות טיולים אלה בתאריכים של החופשה שלכם.
קמפינג בדרום – דווקא בחורף
רבים לא יודעים זאת, אבל עונת החורף היא אחת העונות המעולות לקמפינג בדרום. מזג האוויר בתקופה זו של השנה מאד נוח ולא ניצלים כמו בחום השמש היוקדת של הקיץ. בחורף, בנוסף למזג האוויר הנוח תמצאו את כל האטרקציות של הדרום פתוחות ופעילות, תוכלו לבקר באתרים היסטוריים, במכתשים יפיפיים וליהנות מתצפית על שלל בעלי חיים היוצאים בחורף לחפש מזון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה