יום שני, 15 ביולי 2013

מומחי תקשור



צורך רוחני

בני האדם, החי, הצומח ואפילו הדומם בנויים משני רבדים, רובד אחד הוא הרובד הפיזי – הגוף הגשמי שלנו, הרובד השני הוא הרובד הרוחני, האנרגטי – הנשמה שבתוכנו. לנשמה זו ישנו צורך גדול בהתפתחות רוחנית, והחיפוש האינסופי שלנו אחרי האושר הוא למעשה תוצר של אותו צורך רוחני. מי שמחפשת את האושר היא הנשמה.


הדרך למימוש הצורך הרוחני

על מנת להגיע אל אותו אושר נכסף, האדם מקבל הכוונות והדרכות במהלך חייו. ההכוונות הללו מגיעות כולן מאותו מקור והוא העולמות שמעבר. בעולמות אלה נמצא כל הידע, הישויות השונות הנמצאות שם מעבירות אלינו ידע זה ובאמצעותו מדריכות אותנו. ההדרכה מתבצעת בכל מיני דרכים, אם באמצעות אנשים אחרים, באמצעות אירועים בחיים, חלומות, סימנים ועוד. אחת הדרכים לקבל הכוונה היא באמצעות מומחי תקשור רוחני.


המדריכים

לכל אדם יש שלושה מדריכים המלווים אותו בחייו, והם אלה השולחים לנו את ההכוונה לה אנו זקוקים. אם איננו פתוחים מבחינת תדרים לעולמות עליונים, נקבל את ההדרכה שלהם באמצעות הדרכים שמנינו מקודם, למעט תקשור, כמו אנשים אחרים, סימנים וכו'. אם אנחנו מספיק פתוחים לנושא, אנחנו יכולים לנהל עם המדריכים הללו תקשורת ישירה, בה אנו מאמנים את מוחנו לשדר על תדר מסוים, על ערוץ מסוים, שקולט את השדר בצורה ישירה. רוב ההתקשרויות הללו נעשות עם המדריכים שלנו.


כיצד זה עובד?

ישנם אנשים המתמחים בתקשור ומשתמשים ביכולת זו בקביעות, אם בעבור עצמם ואם בעבור אחרים. התהליך עצמו יכול להתבצע באמצעות מפגש פיזי בין מבקש ההכוונה לבין מומחה תקשור, או באמצעות תקשור טלפוני. בשני המקרים מבצע המדיום תהליך של התחברות אל היישויות העליונות, מהן הוא מקבל הכוונה באמצעות קולות, תמונות, הכתבה וכו'.


מי יכול לתקשר?

יכולת זו ניתנת לפיתוח ולמעשה כל אחד מאיתנו יכול להיות מתקשר. כל שאנחנו צריכים הוא רק לפתוח את חשיבתנו לכך ולתרגל. התוצאות  בסופו של דבר הן מדהימות. התרגול עצמו יכול להיעשות באמצעות הדרכה ממומחה תיקשור מנוסה, או בעזרת תרגול עצמי. דימיון מודרך משמש ככלי מצויין לפתיחת החשיבה והמודעות ובעקבותיהם לפיתוח יכולת תקשור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה