יום שלישי, 23 ביולי 2013

הלוואות לעסקים



הקמת עסק ושרידותו בשוק

איש לא יתווכח אתכם על העובדה הפשוטה, כי אין פשוט הדבר להקים בית עסק כל שהוא ולא חשוב כלל וכלל באיזה תחום של עיסוק מדובר, וודאי כי תפעולו לאורך זמן קשה אף יותר מטבע הדברים. הלוואות לעסקים מהוות פתרון יעיל וטוב אשר אותו מציעים גופי הלוואות לעסקים בגדלים שונים ולמטרות שונות ומשתנות כאלה ואחרות. יש לציין, כי הלוואות לעסקים מוענקות על בסיס פרמטרים מסוימים, וצרכים מגוונים כמו: הקמת בית עסק, או אף עבור הצלת העסק בעיתות משבר – מקרים בהם ישנו צורך בהול בתזרים מזומנים, על מנת לאפשר את תפקודו השוטף של העסק.



הלוואות לעסקים ככלי חשוב לשימור העסק

כאשר העסק זקוק לסיוע פיננסי ותר אחר אפשרויות של הלוואות לעסקים – ראוי שהבעלים יהיו מודעים למגוון האפשרויות הרחב העומד בפניהם.הבנקים מהווים את אחד המקורות הגדולים יותר לטובת מימון לעסקים. עם זאת, ישנן סוגיות ספורות בענייני קבלות הלוואות לעסקים מבנקים. ראשית כל, עסקה זו מול הבנקים לא תמיד תהיה המשתלמת ביותר, מפני שהבנקים עשויים לתת הלוואות בריבית גבוהה מאוד. מלבד זאת, הבנקים עשויים, ובייחוד בתקופות לא פשוטות כלכלית, כמו היום, להקשות על עסקים קטנים בתהליך זה ולעיתים אף נוטים שלא להיעתר ולסרב לבקשות הלוואות לעסקים שונים. מסיבה זו, ראוי לבחון חלופות לבנקים.

גופים חוץ בנקאיים

גופים חוץ בנקאיים מהווים אפשרות נוספת עבור קבלת הלוואות לעסקים, כאשר עם אלו קל יותר להתעסק, מפני שהם מקלים יותר מאשר הבנקים. חשוב לדעת, כי הריביות שיתלוו ללקיחות הלוואות לעסקים מגופים אלו, עשויה להיות גבוהה למדי, מה שמצריך בחינה מדוקדקת של תנאי ההלוואה.

עצה חשובה

בטרם תיטלו הלוואות לעסקים, הגדירו באופן מסודר את מטרות ההלוואה ואופן השימוש בה. בצעו מחקרי רוחב ואורך בקרב הבנקים ומקורות ההלוואה החוץ בנקאיים – כולל בקרנות ממשלתיות. רצוי מאוד להסתייע באיש מקצוע חיצוני המייעץ בענייני הלוואות לעסקים, אשר עולם זה אינו זר לו. איש זה יוכל לחקור באופן מקיף מספר מקורות מימון חיצוניים, כדי לקדם קבלת הצעות טובות להלוואה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה