יום חמישי, 25 ביולי 2013

מורה לגיטרה


הדרך הנכונה ללימודי גיטרה
רבים הם האנשים אשר למדו גיטרה ונהנים לנגן על גיטרה בכל הזדמנות שיש להם. אין זה סוד כי גיטרה היא כלי נגינה נהדר שניתן לשאת אותו לכל מקום ולנגן בו הכל לשמחת כל השומעים את הנגינה. האמת היא כי רבים מתחילים ללמוד לנגן על גיטרה כבר בגיל מוקדם ביותר, והדבר מקנה להם גם בסיס ללימודי מוסיקה ומפתח את אהבתם לכך ללא כל צל של ספק. השאלה הנשאלת היא בעצם מה היא הדרך הנכונה ללמוד על גיטרה? והתשובה היא - כל מי שמבין במוסיקה יאמר לכם כי יש ללמוד עם מורה לגיטרה ולא להשאיר את הילד לבד עם הכלי מול המחשב.
לימודים עם מורה לגיטרה מקצועי
לימודים עם מורה לגיטרה אינם דומים כלל ללימודים כאלה ואחרים אשר מציעים לכם באתרי האינטרנט השונים כיום, וחשוב להבין זאת מבעוד מועד. נכון שכל אחד מכם שמע פעם על איזה ילד פלא אשר למד גיטרה בעצמו, אבל זה לא משליך על הילד שלכם כלל וכלל, בדיוק כמו שיש ילדים שמסוגלים ללמוד מתמטיקה בעצמם, אבל כמה כאלה כבר יש!? מורה לגיטרה טוב ידע להקנות לילד בסיס מוסיקלי רחב ויתקדם על פי קצב הלימוד האישי של הילד. חשוב לזכור כי לימודים עם מורה לגיטרה יכולים להיות מאד מתגמלים, אבל דרושה התמדה, משמעת עצמית והרבה רצון לעשות זאת.
מורה לגיטרה והפוטנציאל של כל ילד
מורה לגיטרה טוב ידע לעמוד על הפוטנציאל של כל ילד ולקדם אותו בהתאם לכך. המורה ידע לנצל את המוטיבציה של הילד ולרתום אותה להתקדמות מהירה יותר כאשר זה ניתן. ילד יצירתי במיוחד שיזכה למורה טוב ידע לפתח גם את יכולות הנגינה שלו וגם את יכולות ההלחנה שלו ויהיה הרבה יותר מאושר.
לאיזה רמה שתרצו להגיע
לימודי גיטרה לעולם אינם נפסקים. כאשר ילד מתחיל ללמוד אצל מורה טוב הוא יוכל להמשיך ללמוד ולנגן להנאתו כל חייו. מוסיקה איננה חייבת להיות תחום תחרותי, אלא שכל כולה מיועדת להנאה שבנגינה או בהאזנה לה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה