יום שני, 29 ביולי 2013

סלולרי בחו"ל



סלולרי בחו"ל – בעלות נמוכה
כאשר אנו נוסעים כיום לחו"ל אם בתור נסיעה פרטית ואם בתור נסיעת עסקים, הרי שמן הסתם וודאי נרצה להיות תמיד זמינים לקבלת שיחות טלפון בכל עת ועת, וליצור קשר בעצמנו אם נרצה בכך כמובן. האמת היא כי בהקשר לזה ניתן לומר, כי החזקת מכשיר סלולרי בחו"ל היתה עד לפני זמן לא רב עניין די יקר לכל הדעות. התחרות בין חברות הסלולר הישראליות הביאה להורדת מחירים מסיבית גם בשיחות המקומיות בארץ וגם במחירי השיחות בחבילות השיחות לחו"ל אשר הן מציעות ללקוחות שלהם. אחת מן הבעיות עם שירות זה הן השיחות המקומיות שתרצו לעשות במדינה שבה אתם שוהים. שיחות מקומיות עלולות להיות יותר יקרות מכיוון שהן בעצם שיחות בינלאומיות המנותבות על ידי מרכזיות הממוקמות בארץ. כלומר, ספק הסלולר הישראלי מאפשר שיחות מקומיות אך הן מנותבות לארץ ובחזרה לחו"ל, דבר המייקר אותן מאד.


כיצד לעשות שיחות מקומיות בחו"ל
מכשיר סלולרי בחו"ל יכול לשמש אתכם גם כמכשיר מקומי כאשר אתם מטעינים אותו בכרטיס סים מקומי. שירות זה אפשרי כמעט בכל מדינה כיום וכל שעליכם לעשות הוא לרכוש כרטיס סים של חברה מקומית ולעשות בו שיחות מקומיות בעלות שיחה מקומית. דרך נוספת היא על ידי רכישת כרטיס סים בינלאומי. כרטיס סים זה מאפשר לעשות שיחות לארץ ולכל מדינה שתחפצו מכל מדינה שתשהו בה, וכן שיחות מקומיות באותה המדינה בעלות נמוכה יחסית. כרטיס זה ניתן לרכוש ולהטעין בארץ לפני היציאה לחו"ל על פי הצורך שלכם. אין כל התחייבות ברכישת כרטיס סים בינלאומי ולא דמי מנוי.
סלולרי בחו"ל
בנוסף לכל הפתרונות הללו יש אפשרות לשכור טלפון סלולרי בחו"ל שישמש אתכם לכל השיחות המקומיות בעוד שבמכשיר הסלולרי הרגיל שלכם תשתמשו רק לשיחות בינלאומיות עם חבילת השיחות שרכשתם מחברת הסלולר שלכם בארץ. מכשיר סלולרי בחו"ל יכול לשמש אתכם לשיחות לארץ גם באמצעות האינטרנט המובנה בו ובכל מקום שתוכלו להתחבר לאינטרנט תוכלו לקיים שיחות באמצעות הסקייפ או על ידי שליחת מיילים, או בהתחברות לרשתות החברתיות השונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה