יום שני, 29 ביולי 2013

מרכזיות IP



מרכזיות IP – מה שצריך כדי להתקדם
אפשר לומר בוודאות גמורה, כי כל בעל עסק ובעל חברה יודעים שיש את הצורך להתחדש, להתקדם ולהתעדכן במתרחש בשוק, גם מבחינת טכנולוגיה, ובפרט מבחינת טכנולוגיית תקשורת. זה דבר בסיסי וחיוני לרלבנטיות של כל בית עסק, בארץ או בעולם. שדרוג מרכזיית העסק הישנה הינו ללא כל צל של ספק צורך חיוני עבור שוק שירות הלקוחות. מרכזיות IP היא אחד מן השיפורים האחרונים בתחום זה. האם באמת על בעל העסק להחליף את התשתית כולה ואת הציוד כולו, על מנת להתאים את העסק שלו למה שהולך היום הלכה למעשה?
 


חזית טכנולוגיית התקשורת של מרכזיית IP
מרכזיית IP אינה עובדת רק עם התשתית והציוד הייעודיים לה, כדוגמת תשתית אינטרנט וטלפוניית IP. למעשה, יכולותיה המתקדמות של מרכזיית IP מזמנות אליה שיתוף פעולה עם הציוד האנלוגי והתשתית של בעל העסק בצורה היעילה ביותר שניתן לקבל כיום. מרכזיית IP לא תביא הפסדים חלילה וחס לבית העסק שרכש אותה, אלא בסופו של דבר תהווה מקור אמיתי לחיסכון גדול מצד הלקוח. שדרוג למרכזיית IP יאפשר עדיין שימוש בתשתית הקודמת, אך דבר זה יחייב שימוש במתאם אשר יוכל לחבר את הקווים האנלוגיים אשר נכנסים למרכזיית ה-IP. בנוסף לכך, אפשר יהיה להמשיך ולהשתמש בטלפונים הפשוטים של העסק, מה שיחייב גם כאן שימוש במתאם ראוי ואיכותי.

חיבור מתואם למערכת האנלוגית הישנה
מצב זה יאפשר למרכזיית IP להוות את המוח המרכזי בכל מערך התקשורת של העסק כולו (כולל תאים קוליים, מערכת ניתוב שיחות, חיבור שלוחות מרוחקות, הקלטת שיחות, ממשקי חיוג מיוחדים מערכת דוחות סטטיסטיים ועוד). יחידות הקצה והתשתית, יחד עם זאת, יכולות להישאר אנלוגיות לכל דבר וענין על פי הצורך של אותו בית עסק או ארגון. 

שילוב של הובלה טכנולוגית וחיסכון כספי
שילוב זה שבין מרכזיית IP לבין התשתית האנלוגית הישנה של בית העסק, מהווה שילוב מנצח לכל בית עסק ללא כל צל של ספק, המעוניין להביא ולהוביל את עצמו לחזית התקשורת העסקית, תוך חיסכון מרבי בעלויות ההתקנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה