יום שישי, 10 בפברואר 2012

כוכב נולד 10



מזל טוב לכוכב נולד! העונה הקרובה תהיה העונה העשירית של התוכנית המצליחה ביותר בטלוויזיה בעשור האחרון. כוכב נולד יצרה משהו חדש ואחר בטלויזיה, שהצליח לרגש ובאותה נשימה גם להצמיח דור חדש של מוזיקאים. יכולים לקרוא להם מוזיקאים אינסטנט אבל זה לא משנה את העובדה שהם ממלאים אולמות ומוציאים דיסקים חדשים לרדיו.

הדור החדש של בוגרי כוכב נולד, יוצאים מהתוכנית אחרי שכולם מכירים אותם ואז צריכים למעשה להתחיל מחדש ולהילחם על מקומם בעולם המוזיקה. לא מעט מהבוגרים הצליחו להותיר חותם ולהשתלב בתעשיית המוזיקה והבידור: שירי מיימון, מרינה מקסימיליאן בלומין, נינט כמובן, הראל סקעת, בועז מעודה, רוני דלומי ועוד רבים וטובים.

כוכב נולד 10 – מה צפוי לנו בעונה?

העונה הזאת, העונה העשירית  - כוכב נולד 10 מבטיחה להיות מרגשת ונוצצת במיוחד. כבר עכשיו ניתן לראות בערוץ 2 'בילד אפ' מטורף לקראת התחלת העונה. והאמת? יש לתוכנית במה להתגאות, בתור תוכנית ששינתה את פני הטלוויזיה והמוזיקה בישראל היא בהחלט יכולה להסתכל אחרוה בגאווה ולטפוח לעצמה על השכם, לא יותר מידי כמובן, כי אסור לשכוח שכל הזמן כוכב נולד נמצאת בתחרות עם עצמה על הצורך לשמור על רלוונטיות וכמובן על מספרי רייטינג גבוהים.

לא מזמן נכנסה למשחק תוכנית המוזיקה המושקעת של רשת "דה וויס", שיצרה גלי אהדה חמים, שהזכירו את הגלים אותם קיבלה כוכב נולד כשרק התחילה. העונה העשירית תהיה גם עונת מבחן עבור כוכב נולד, איך היא מתמודדת עם "דה וויס" והאם היא עדיין מסוגלת לחדש ולרגש. אל צוות השופטים מצטרף העונה גידי גוב, שאמור להיות תוספת כוח רצינית ביותר.

כוכב נולד 10


כוכב נולד 10 – שיהיה במזל!

זה המקום לאחל לכוכב נולד בעונת העשירית הרבה מזל טוב. אפשר לאחל לנו ולהם שהעונה העשירית תזכיר לכולנו למה התאהבנו בתוכנית בהתחלה. נקווה שיהיו מתמודדים חזקים שיצליחו לרגש אותנו ביכולות השירה שלהם ויעניקו לנו לילות של מוזיקה טובה ותחרות מעניינת.

מעניין יהיה לראות את ההשתלבות של גידי גוב בפאנל השופטים, והאם הוא יצליח להשתלב כמו למשל יאיר ניצני. הצטרפותו של יאיר ניצני בעונה הקודמת הוסיפה הרבה חדות ושנינות לתוכנית. ניצני הכניס רוח חדשה שהפכה אותו עד מהרה לשופט הבולט ביותר, כזה שלא דופק חשבון לאף מתמודד אבל כשהוא מפרגן זה עד הסוף .אז עכשיו כל מה שנשאר לנו זה להמתין בסבלנות לקראת תחילת כוכב נולד 10 ולראות מי יהיה המנצח הגדול של העונה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה