יום שני, 13 בפברואר 2012

כונניות


כונניות מהוות מה שמכונה "פתרונות אחסון" שימושיות ביותר. עם דלתות (עץ, מתכת, זכוכית) או בלעדיהן, במספר משתנה של מדפים, עם גלגלים או ניצבות על רגליים, נייחות או ניידות, עם  גומחה(נישה) לטלוויזיה – הכונניות מתאימות לשימוש ביתי ומשרדי גם יחד.

כונניות עשויות לשמש כספרייה או מקום אחסון קלסרים שונים. כונניות  מדפים מכונות גם 'כוורות' משום מראה המתחמים דמויי החורים בחלת הדבש. כונניות עשויות להוות פריט ריהוט שימושי וגם דקורטיבי, אשר ניתן לייפותו ולהדרו באמצעות הנחת חפצי נוי.
עומדים בפני בחירה? אתם מוזמנים להיכנס לכוננות כוננית...

שימושי הכוננית ומטרותיה:

כונניות עשויות לשמש במקומות שונים – בבית פרטי ובמוסדות ציבור(כגון ספריות ציבוריות אשר בהן רווח השימוש בכונניות עשויות מתכת המותאמות לנשיאת משקל הספרים הרבים המונחים עליהן), כחלק מכל ריהוט משרדי ובמפעלים. יש מי שחשובה להם היכולת להוסיף או לגרוע מדפים מהכוננית על פי הצרכים המשתנים. ניתן להזמין כונניות מודולאריות, אשר יתאימו בדיוק מרבי לשימוש המשתנה שלכם.

כונניות


כאשר מזמינים כוננית, רצוי לדעת מבעוד מועד מה אמור להיות מונח עליה. בתהליך ייצורה, קל וחומר עם מזמינים אותה מתצוגה, חשוב לדעת מה המשקל של הדברים שיונחו עליה ומה המשקל המרבי שהכוננית אמורה לשאת. המגוון בשוק רב, ההיצע מגוון ועשיר ולכן אין סיבה להיחפז בקנייה. ערכו סקר שוק מסודר, נצלו את המבחר!

מה עדיף - כוננית עץ או  כוננית מתכת? 

לכל חומר יתרונות וחסרונות, מעלות ומגרעות. כונניות מעץ ודאי עשויות להיראות דקורטיבית יותר מאשר כונניות ממתכת, לכן הן ודאי יועדפו במקומות שבהם מתקיימות תצוגה של מוצרים המונחים עליהן. לעומתן – הכונניות ממתכת עמידות וחסינות יותר בפני גורמי שחיקה שונים, לרבות פגעי מזג האוויר.

לאיכות החומר שממנו עשויה הכוננית עשויה להיות משמעות בעיקר לטווח הארוך. רצוי ומומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לבחירה מושכלת בכוננית העשויה מהחומר שיהיה יותר מתאים לבניית כונניות על-פי השימוש שאתם מייעדים לה בבית או במשרד.

אם אתם משפצים את הבית ומתכוונים לשפר ולשדרג את רהיטיו השונים, זו ההזדמנות גם לחדש ולהתחדש בכונניות חדשות. הזמנתן אצל נגר שהוא לא רק אומן אלא גם אמן עשוי להבטיח, כי המוצר שתקבלו ממנו יהיה לא רק משובח ואיכותי אלא גם מעוצב ודקורטיבי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה