יום שלישי, 21 בפברואר 2012

שייט לאנטארקטיקה

כמה מילים כבר נכתבו על אנטארקטיקה, היבשת החמישית בגדולה בעולם, המכוסה כמעט כולה בקרח. אחת האטרקציות הגדולות והפופולאריות ביותר הקשורות לאנטרקטיקה היא שייט לאנטארקטיקה. 

שייט לאנטארקטיקה הינו חוויה ייחודית וחד פעמית לחלוטין. במהלך השייט לאנטארקטיקה יתגלו בפניכם קרחוני ענק עוצרי נשימה וכמובן פינגווינים, כלבי ים ופילי ים. המסע לאנטרקטיקה מתחיל בעיירה אושוויה הממוקמת בדרום ארגנטינה. רבים מהמוצ'ילרים שמטיילים בדרום אמריקה לאחר השחרור, מגיעים לאושוויה שנחשבת לאטרקציה מרכזית ולעיר הדרומית ביותר בעולם.

שייט לאנטרקטיקה - מסע של פעם בחיים


רוב החברות מציעות לכם שייט שנע בין 11- 20 ימים. מסלול הטיול בנוי כך שתוכלו לחוות את אנטרקטיקה במלואה גם באמצעות הנוף עוצר הנשימה שנשקף מהספינה וגם בטיולים רגליים על הקרחונים. מעבר לכך מעניין לראות איך בני האדם חיים בסביבה כזאת. 


מוטי קירשנבאום עשה סרט שמתאר בצורה מרתקת את ההפלגה לאנטרקטיקה. מעבר לנופים המדהימים יש איזו תחושה של סוף העולם, מעין משהו בתולי, פיסת ארץ שנותנת הזדמנות אמיתית ליהנות ממש שיש למקום להציע ללא תוספים חיצוניים.

שייט לאנטארקטיקה


שייט לאנטארקטיקה – עם מי לנסוע?

כיום קיימות לא מעט חברות נסיעה, שמתמחות בשייט לאנטרקטיקה. כאשר אתם מבררים עם מי לשוט מומלץ לבדוק את כל הפרטים המקדימים: כמה זמן נמשכת ההפלגה, איפה אתם עוצרים ויורדים מהספינה, מה התנאים בספינה ועוד. צריך לומר ביושר, טיול לאנטארקטיקה איננו טיול זול. מדובר על יעד יקר ואטרקטיבי, שכדי להגיע אליו צריך להשקיע. מבחינתכם שייט לאנטרקטיקה היא חוויה שעוד לא חוויתם. טיול זה לא דומה לשום טיולך שעשיתם קודם לכן, בין אם זה הטיול של אחרי צבא או טיול משפחתי לאירופה. 

מילים, רק כאשר תעלו על הספינה באושוויה ותתחילו להתקדם לעבר אנטרקטיקה תבינו שכאן מתחיל הסרט האמיתי. אם יש לכם בעיה עם ספינות, ואתם סובלים מהקאות או מקלסטרופוביה בתוך תאי המגורים מומלץ להתייעץ עם רופא. אתם לא רוצים להגיע לטיול כזה ולסבול שם.

שייט לאנטרקטיקה – הדרך לחוות את אנטרקטיקה

היתרון הגדול בבחירת שייט באנטארקטיקה טמון בעובדה שאתם יכולים ב- 15 ימים לחוות את חבל הארץ המסקרן הזה, בליווי הסברים של מדריך. השייט בספינה מאפשר לכם גם ליהנות מהנוף הנשקף מחלון הספינה וגם ליהנות מסיורים רגליים תוך כדי. אין ספק בכלל ששייט לאנטארקטיקה הינו חוויה שמעולם לא חוויתם קודם לכן. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה