יום שני, 13 בפברואר 2012

טיול מאורגן לסין


סין נחשבת לאחת המדינות המסקרנות ביותר בעולם. השילוב בין ישן וחדש בין מסורת וקדמה הופכים את המדינה הזאת לאחת המסקרנות ביותר. האולימפיאדה שהתקיימה בבייג'ינג בשנת 2008 אפשרה לנו לחדור מבעד לשריון הסיני. מיליוני הצופים בבית ראו אולימפיאדה מתוקתקת ומושקעת כמו שרק הסינים יכלו לעשות. אלפי רשתות התקשורת העבירו תמונות מהמדינה הזאת שפתאום נראתה נגישה וידידותית. אין פלא שאחרי האולימפיאדה הפכה סין ליעד מועדף ויעידו על כך אלפי התיירים שפוקדים אותה מידי יום. 

טיול מאורגן לסין הוא האופציה הטובה ביותר עבורכם לחוות את סין כמו שצריך. טיול מאורגן יאפשר לכם למצות את הטיול בצורה הטובה ביותר. טיול מאורגן לסין נמשך בין 20- 30 יום. היתרון הגדול הטמון בטיול מאורגן לסין הוא בכך שהכול מאורגן לכם. אתם לא צריכים להתמודד עם השפה הסינית או עם הבירוקרטיה הסינית. כל מה שעליכם לעשות זה פ/שוט להירשם וליהנות.

טיול מאורגן לסין – בחירת קבוצה ומדריך

טיול מאורגן לסין שונה מטיול לאירופה. בעוד שטיול לאירופה למשל נחשב להרבה יותר נוח משום השפה האנגלית והתרבות המערבית שאנו יותר מכירים הרי שבסין זה שונה. מאחר וטיול מאורגן לסין הוא האופציה המועדפת עליכם יהיה להיות חלק מקבוצה כזו. 

טיול מאורגן לסין


טיול לסין נמשך כאמור בסביבות 20- 30 יום מה שאומר שאם נפלתם על קבוצה לא טובה, ההנאה שלכם יכולה להיפגע. הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא להגיע לפגישה המקדימה של הקבוצה. במפגש זה תוכלו להתרשם מחברי הקבוצה וכמובן מהמדריך. אל תהססו לשאול את המדריך שאלות בנוגע לאופי הקבוצה ולאופי ההדרכה.  עדיף שתקבלו תמונה מלאה ככל הניתן לפני מאשר שתתבאסו כשתגיעו.

טיול מאורגן לסין – קצת שיעורי בית

אחד הדברים הכי מומלצים לעשות לפני טיול הוא לקרוא קצת על המקום אליו אתם עומדים להגיע. נכון שמדובר בטיול מאורגן והכול יהיה מסודר לכם אבל בכל זאת זה מוסיף כאשר מגיעים לאתר ויודעים עליו קצת. יש כיום באינטרנט עשרות אתרי תיירות מהם תוכלו לשאוב מידע על סין, על האתרים הפופולארים שם ועוד.

טיול לסין – חוויה אמיתית של תרבות

אז זהו, כל ההכנות כבר נשלמו. יש לכם קבוצה ומדריך, קראתם קצת על סין ועכשיו אתם מוכנים ומזומנים לבקר במדינה המדהימה הזאת. הטיול לסין יחשוף אתכם לתרבות שאתם לא מכירים, המסורת, האוכל, האמונות, הלבוש ולמעשה הכל – הם אלו שילוו אתכם בדרך לטיול המרתק של חייכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה