יום שלישי, 21 בפברואר 2012

יום הולדת בטבע


יום הולדת חגיגה נחמדת! אתם מכירים את זה מקרוב, יום ההולדת שלא אבא, סבא, אח, אחות מתקרב ואתם שוב נתקלים בשאלה  - מה אפשר לעשות הפעם שעדיין לא נעשה. אז יש לנו תשובה נהדרת עבורכם: יום הולדת בטבע! מספיק עם היום הולדת הבנאלי, שכולל עוגה, פיצוחים ושתייה. הגיע הזמן להכיר את הטרנד שכובש את ימי ההולדת של כולנו – יום הולדת בטבע.

יום הולדת בטבע – מגוון אפשרויות רחב

מי מכם שאוהב טבע לא יכול לפספס את ההזדמנות לעשות משהו קצת שונה, שיתחבר לטבע ולכם גם יחד. דמיינו לעצמכם יום הולדת 60 לאבא ביער, אתם מזמינים את כל המשפחה המורחבת, אחים, דודים וכו'. ביער, חברת ההפקה מכינה מספר מתחמים על מנת שכל אחד מהאורחים יוכל להתחבר לאירוע. תהיה למשל עמדת תיפוף, שירה מסביב למדורה, עמדת ג'אגלינג, בשר על האש ועוד. הרעיון ביום הולדת בטבע הוא שאפשר לרתום את הטבע, את המרחב ואת אווירת החופש שהוא מקנה לטובת האירוע עצמו. באירוע כזה כל אחד מהאורחים יוכל למצוא את מקומו ולהרגיש שותף מלא במסיבה. 

יום הולדת בטבע

חגיגת יום הולדת בטבע  מאפשרת לכל אחד להרגיש חופשי ומשוחרר יותר, וגם מאפשרת את היציאה מהשגרה. כל האורחים מגיעים לטבע, שאינו המגרש הביתי של אף אחד מהם, כך נוצר אירוע מיוחד שעוד ידברו עליו הרבה זמן במשפחה. הפקת אירוע כזה בטבע איננו משימה פשוטה ולכן יש חברות הפקה המתמחות בדיוק בזה. איך לבחור את חברת ההפקה המתאימה לכם ביותר?

יום הולדת בטבע – זה הזמן לשמוח

אבא שלכם אמנם חוגג 60 אבל זה לא אומר שאתם צריכים לארגן את הכל לבד. להפך, חברת ההפקה שאמונה על הפקת יום הולדת בטבע תרצה שדווקא באירוע הזה אתם תהיו שותפים מלאים לכייף. את כל הבעיות והתקלות, תשאירו להם. יש כיום עשרות חברות הפקה, המתמחות בעריכת ימי הולדת בטבע, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של כל החברות ולערוך סינון ראשוני על פי מספר קריטריונים ביניהם: שנות ניסיון ותיק עבודות.

שנות הניסיון של חברת ההפקות הינו דבר קריטי כאשר מדובר על אירוע שנערך בטבע. בטבע אין אפשרות "לתקן" אם שכחתם משהו ולכן הכל צריך להיות מדויק ומחושב מאוד. הפרמטר השני, תיק העבודות, יכול להראות לכם את סגנון העבודה של חברת ההפקה, וכך תוכלו לבחור האם זה מה שאתם מחפשים או לא.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה