יום ראשון, 26 בפברואר 2012

פולריס


 
בחירת הטרקטורון המתאים לכם:
אם אתם כבר רוכבי שטח ואתם אוהבים את האדרנלין וההישג שאפשר לקבל רק כשאתם מבצעים מעברים מסובכים עם טרקטורון באזור בלתי אפשרי למעבר, אז אתם יודעים כבר דבר או שניים על רכיבת שטח. יחד עם, עדיין, ישנם סוגים שונים של טרקטורונים לבחור מתוכם את הטרקטורון המועדף עליכם והמתאים לצורכיכם.

אחד ההבדלים העיקריים בין הטרקטורונים הוא צורת הרכיבה: פולריס למשל, מציעה טרקטורונים בהם ניתן לשבת כמו ברכב (ומושב ליד הנהג, אפילו) בצד הדגמים הקלאסיים של טרקטורונים בהם הישיבה היא כמו על אופנוע (והשליטה גם). לאלה ואלה יש יתרונות וחסרונות. כיצד תדעו מה הטרקטורון המתאים לכם?

סוג הרכיבה המתאים לכם

אז כן, חברות מובילות כמו פולריס ואחרות מציעות טרקטורונים מסוגים שונים, אולם מלבד רמת הרוכב, משתנה גם חווית הרכיבה כאשר בוחרים דגמים מסוגים שונים. ייתכן שכאן נמצא המפתח לתשובה – אין המדובר בעצם באותו כלי. דגמים מסוג פולריס בהם יושבים בטרקטורונים כמו ברכב כביש יספקו חוויה שונה לחלוטין מאשר חווית הרכיבה על טרקטורוני פולריס בהם רוכבים כמו באופנוע. רמת המיומנות הנדרשת היא שונה, ולכן איננה ברת השוואה בין הדגמים. ייתכן שאתם צריכים הוא לגוון בין השניים – לנסות אחד כזה ואחד כזה. כמובן, כי אלה הם פרטים הבאים בחשבון בנפרד למאפייני בטיחות שפולריס והיצרניות האחרות מכניסות בטרקטורונים השונים. ניתן להשיג דגמי טרקטורונים עם כלוב בטיחות ובלעדיו. 

פולריס

אם אתם מחפשים את הטוב ביותר – פולריס היא הבחירה שלכם

קיימות גישות שונות לרכיבה אשר משפיעות על החוויה, וישנם מגוון סוגי רכיבה לטעום מתוכם, אולם אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם כלי שיאפשר לכם את המקסימום, רכבי פולריס יהיו לבטח הבחירה הנכונה. בין אם אתם מתעניינים בסוג רכיבה אחד ובין אם אתם רק רוצים להגיע בסטייל לבית הספר יש לכם כלי רכב שנותן מענה לכל אחד מסוגי הנהיגה. אתם רק צריכים לדעת מה הצרכים שלכם ואז כל שנותר הוא לגשת ולבחור את הרכב שמתאים לצרכים שלכם ולסוג הנהיגה הנדרש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה