יום ראשון, 26 בפברואר 2012

פנג שואי


פנג שואי - כך יוצרים איזון

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע החיים שלכם חסרי סדר, וחשים כי קיים חוסר איזון בגופכם, ביחסים הבין אישיים, ואפילו במצבכם הבריאותי, מומלץ לבחון מחדש את עיצוב הבית שלכם, ולנסות לסדר אותו לפי עקרונות הפנג שואי בסיועו של מאסטר בתחום. תופתעו לגלות את היחס וההשפעה המיידית של עיצוב מאוזן של מרחב המחייה שלכם, על מצבכם הרגשי ואפילו הבריאותי.

מאזנים את החיים

פנג שואי, תורה סינית בת למעלה מחמשת אלפים שנה, עוסקת בחיקוי האלמנטים של יסודות הטבע, והאיזון ביניהם, והפיכתם לדרך חיים. ואכן משמעות המילים פנג שואי היא רוח ומים.

הסינים מאמינים, כי אם נמצא בחיינו את האיזון שהטבע מצא בעצמו, ישפיע הדבר בצורה חיובית על בריאותינו, יחסינו עם הסביבה, ומצבנו הרגשי, שלעתים מרגיש לנו חסום או תקוע. בעוד שבסין תורה זו מתייחסת לתחומים שונים בחיים, אימצה התרבות המערבית את נושא עיצוב הבית והמשרד, וכיום נותנים מעצבים רבים משקל רב לשימוש בעקרונות הפנג שואי. כשבוחנים את העקרונות הללו, הם למעשה מאד הגיוניים, ונותנים מענה עיצובי, הרמוני ואף בטיחותי בבית.

פנג שואי


מגירות החיים

פנג שואי נותן מספר כללי יסוד פשוטים, כאשר מאחורי כל אחד עומד הסבר פשוט למדי. הנושא המרכזי הוא הרמוניה, זרימה ואיזון, ואכן ההמלצה היא לריהוט מעוגל ופתוח ולא נוקשה וחד, צבעים בהירים ופתוחים, תמונות בעלות אופי שמח ואופטימי, ולא קודרות ומעיקות, כניסה מאווררת לבית, רצוי גם ללא נעליים, חדר ילדים פתוח ועליז, עם ריהוט נמוך ומעוגל שגם שומר על בטיחותם, מראה בסמוך לפינת האוכל שתיצור תחושה של שפע, ריבוי בנרות ובאלמנטים הקשורים למים, אשר משרים אווירה של זוך ורוגע, ולדגים אשר מסמלים שפע ופריון ועוד.

פעמים רבות אנו נתקלים באמירה, שבית, או שולחן במשרד מבולגנים וצפופים, מעידים על מצבו של האדם הגר בבית או עובד במשרד. הגישה היא להבין כי סדר פיזי יביא לסדר בחיים וישפיע עליהם מכל אספקט שהוא. מעצב מומחה, מאסטר בפנג שואי או יועצת פנג שואי ישמחו לתת לכם יעוץ קל ופשוט, ולסייע לכם למצוא את ההרמוניה בחייכם ולמצוא איזון מלא בהם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה