יום רביעי, 15 במאי 2013

אטרקציות לבר מצווה – זה הטרנד היום



כל מי שמתכנן אירוע חגיגי כל שהוא, ובעיקר אירוע בר מצווה בכל מתחם שהוא, וודאי פונה בראש ובראשונה לנושא של מציאת אטרקציות מתאימות ביותר לאותו אירוע, ובהתאמה מלאה לקהל היעד אשר מוזמן לאירוע וכמובן בהתאמה לסגנון והפורמט עליו הוחלט.
האמת היא, כי אין זה סוד, שמסיבות בר מצווה כיום אינן דומות למסיבות הבר מצווה של לפני שלושים שנה ויותר. כיום מסיבות בר מצווה מתוכננות כך שלכל החברים תהיה פעילות מעבר לאוכל ולנאומים המרגשים של האנשים. כיום אטרקציות לבר מצווה משמשות בכל מסיבת בר מצווה וכל אחד בוחר לו את האטרקציות המתאימות לו. אטרקציות לבר מצווה יכולות להיות מתוכננות לפני הבר מצווה, בזמן הבר מצווה ואף לאחר המסיבה והן יכולות לשמש גם את החברים וגם את המבוגרים.
אטרקציות לבר מצווה פעילות
ברוב מסיבות הבר מצווה מעוניינים בעלי השמחה לשמח את חבריהם ולא רק את החברים של ההורים המגיעים, אוכלים, מדברים והולכים. לשם כך ישנן אטרקציות לבר מצווה שיכולות להפוך כל מסיבה למסיבה מדליקה. כדי להפעיל את הנוער ניתן להביא למסיבה שולחנות משחק כמו כדורגל או הוקי, עמדות משחקי מחשב עם קונסולות שמוכרות לכל אחד מהבית, או משחקי מחשב כמו מירוץ מכוניות, משחקי מלחמה שונים וכדומה.



אטרקציות לבר מצווה – מתנפחים
אם אתם עושים את מסיבת בר המצווה בגינה פתוחה או בגן אירועים תוכלו להזמין מתנפחים שונים המיועדים לבני נוער. לא כל המתנפחים מיועדים לילדים קטנים וניתן להזמין מתנפחים בצורת זירת סומו או איגרוף, מתנפחים כדורסל, טיפוס על קיר, מגלשות ענק וכדומה.
אטרקציות לבר מצווה – למזכרות
גם בנושא המזכרות יש אטרקציות לבר מצווה לא מעטות. תוכלו להזמין חולצות עם הדפס של תאריך הבר מצווה ותמונת ילד הבר מצווה, או כובעי מצחייה מדליקים עם ציון תאריך הבר מצווה. תוכלו לחלק לחברים גם מגנטים חמודים וכדומה. אטרקציות לבר מצווה מסוג זה מאד מבוקשות כיום ויש לתכנן זאת לפני האירוע כדי שכל החברים יוכלו לקבל את המזכרת ממסיבת בר המצווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה