יום רביעי, 15 במאי 2013

שמלת כלה



אין כל צל של ספק כי האלמנט המורכב ביותר במסגרת ההתארגנות לחתונה של כל כלה שבדרך הוא לא אחר מאשר בחירת שמלת כלה אשר תתאים לה יותר מכל ותגרום לה לחוש במיטבה בשעה שתלבש אותה באירוע הגדול של חייה. חשוב מאד לזכור, כי הבחירה של שמלת כלה היא כיפית מאוד ובו זמנית גם מצריכה באופן טבעי סבלנות על מנת להתאים את שמלת הכלה לחלומותיה של הכלה, לתקציב שלה ולנתונים האישיים שלה וכאן, רשימת הפרמטרים שאותם אסור בשום פנים לשכוח בעת בחירת שמלת כלה רק מתחילה. זאת מכיוון שהמראה הסופי של הכלה לא מורכב רק מהשמלה ומכיוון שחתונה היא הפקה מאוד יקרה גם בלי שלוקחים בחשבון את העלות של השמלה.
 
מה חשוב לא לשכוח כשבוחרים שמלת כלה
תקציב הוא אחד הדברים החשובים ביותר שחשוב מאוד להיצמד אליו על מנת לא להפריז עם ההוצאה. אופנה בתחום שמלות כלה חשובה לא פחות, מכיוון שכל שנה יוצאים דגמים חדשים וטרנדים ייחודיים. חשוב לא פחות גם להתאים את השמלה לנתונים האישיים ובמיוחד למבנה הגוף, על מנת להבטיח כי שמלה כלה תבליט את היתרונות ותסווה את החסרונות של הגזרה.



הנוחות שלך חשובה יותר מהכול
יום החתונה הוא היום שכל אישה מחכה לו כל חייה ומאוד קל להרוס אותו עם שמלה שלוחצת, לא נעימה למגע או לא נוחה להסתובב איתה כל היום. תחשבו על זה בעצמכן, כשאנחנו בוחרות בגד שאמור לשרת אותנו לאורך כל היום ועד השעות הקטנות של הלילה, אנחנו מקפידות שהוא יהיה הכי נוח מכל הבחינות, אז למה שלא נעשה בדיוק את אותו הדבר גם ביום החתונה כדי לשדרג את ההרגשה האישית?

שמלת כלה שתדבר בשמך
יש שמלות רגילות שהופכות לדגלה של הבחורה, מכיוון שהן מבליטות את תכונות אופייה במדויק ומתאימות להלך הרוח שלה. כנ"ל לגבי שמלות הכלה. הן יכולות לבטא את יופייך או להתנגד לו, הן יכולות להבליט את הצדדים הייחודיים שבך או לא להיות קשורות בכלל וליצור מראה מוזר עד כדי אבסורדי.

2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    שמלות כלה ואיפור כלה הם דברים מאוד חשובים בחתונה. שמלת כלה חייבת להיות מאוד נוחה על מנת שתוכלי להיות איתה כל הערב ולא באמצע הערב יהיה לא נוח.
    אני זוכר שאחותי לקחה שמלה כלה ובאמצע הערב פשוט החליפה בגדים בגלל שהשמלה לא הייתה לה נוחה.
    איפור כלות צריך להיות איכותי וטוב ולא לקחת מאפרת שאת לא בטוחה במאת האחוזים כי היא תעשה לך את איפור כלות מקצועי ונכון. מפני שאיפור כלות צריך להיות מתאים לתנאי מזג האוויר, צריך להיות מותאם לערב ארוך ולכן הוא צריך להיות עמיד לכל אלה.

    השבמחק
  2. הלכתי בכל דיזינגוף אחר שמלת כלה ולא מצאתי משהו שיתאים לגיזרה הצרה שלי אולי יש לך מישהי שאת יכולה להמליץ? אני גם מעוניינת ב איפור כלות ואין לי מושג מכל המאפרות והמאפרים הפופולריים בשוק האם הם באמת טובים?

    השבמחק