יום שני, 6 במאי 2013

פתיחה בקלפי טארוט



מה עושים קלפי טארוט 

אומרים כי לקלפי טארוט יש כוחות מיסטיים מיוחדים בניבוי עתידו של האדם. כנראה שהסוד טמון יותר ביכולת של התבוננות פנימית. הבנת רבדי האישיות תיתן את הדרך לצמיחה אישית והגשמה עצמית אשר מביאה למקומות טובים וחיוביים בחיי האנשים. כך או כך, אין עוררין על יכולתם של הקלפים להביא את האנשים לשינוי או לנקיטת כיוון בחיים אשר יעשה אותם מאושרים יותר. 




כיצד פותחים קלפי טארוט 

ישנן שיטות שונות לפתיחה בקלפי טארוט. ראשית חשוב לציין כי יש כמה סוגים, למעשה אלפי גרסאות, של חפיסות קלפי טארוט בעולם ולכן יש משמעויות שונות לחפיסות השונות אולם ברוב החפיסות המשמעויות די קרובות אחת לשנייה. חפיסת הקלפים הפופולארית בישראל: הריידר ווייט. שיטה אחת לפתיחה בקלפים כוללת בחירת עשרה קלפים מתוך חפיסת קלפים מוסתרת (כלומר הקלפים הפוכים ואינם גלויים לעיניי הבוחר). שיטה נוספת היא בחירה מתוך חפיסת קלפים גלויים. קיימות גם שיטות שונות למספר הקלפים שיש לבחור. בדרך כלל נוקטים בבחירת עשרה קלפים מתוך חפיסת קלפים מוסתרת. לאחר הבחירה הופכים את הקלפים והקורא מעניק את המשמעות, בהתאם לנושא או לשאלה של מי שפותחים עבורו, של הקלפים שנפתחו. לאחר המשמעויות שנתגלו, בודקים ביחד, הפותח והפונה, אפשרויות שונות להתמודדות עם הנושא שנבחר, כך שיביאו לאפשרויות של צמיחה והתפתחות. 


למי ללכת על מנת כדי לקבל ייעוץ בנושא קלפי טארוט 

יש הרבה אנשים אשר למדו לפתוח בקלפים טארוט ובהם ניתן להיעזר. אפשר גם ללמוד את הנושא ואת התחום של קלפי טארוט באופן עצמאי, אבל אם לא מתכוונים לקחת את זה הלאה לפתיחה גם עבור אנשים אחרים מתוך כוונה להביא טוב לאנשים, חבל על המאמץ. אם אתם מעוניינים בפתיחה אחת ויחידה עבורכם, פנו לקוראים מומחים בקלפי טארוט שיסייעו לכם להתמודד עם הבעיה המטרידה אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה