יום רביעי, 15 במאי 2013

יעוץ סלולר – הדרך לחיסכון



ההוצאות עבור שימוש ואחזקה של מכשיר סלולרי הפכו לגבוהות ביותר בשנים האחרונות. על כן, אם יש לכם חברה גדולה או עסק שבו פעילים עשרות או מאות מכשירים סלולריים והחשבון שלכם מגיע לסכומים גדולים מאד כל חודש, אתם צריכים יעוץ סלולר. יעוץ סלולר יכול לחסוך לכם כסף רב בכל חודש בחשבונות הטלפון שלכם. יעוץ סלולר נותן מגוון שירותים בתחום יעוץ סלולר וכולם מכוונים למטרה אחת – לחסוך לעסק שלכם אלפי שקלים בכל חודש על תשלום החשבונות הסלולריים שלכם. אז אם גם אתם מעוניינים לקצץ בהוצאות ולהביא לשינוי בעלויות הנגבות מכם עבור שירותים סלולריים זה בדיוק הזמן לקבל יעוץ סלולר מידי איש מקצוע אמין ומנוסה.
למה לקחת יעוץ סלולר מקצועי?
חברות גדולות המחזיקות מספר רב של מכשירים סלולריים המשלמות סכומים גדולים עבור השירות הזה חתמו הסכם עם חברת הסלולר ומאז נשארו הדברים כפי שנחתמו ביום ההתקשרות. רוב החברות אינן בודקות ומבצעות בדיקה שוטפת כדי ללמוד על צורת השימוש של המכשירים הניידים, גובה החיובים וגם לא בדיקת חיובים שגויים. מצב זה יוצר הוצאות גדולות לעסק שלכם, וחברת הסלולר לא ממהרת לעשות בדיקות או התאמות על פי הצרכים האמיתיים שלכם ואתם מפסידים כסף רב. יעוץ סלולר יאפשר לכם לקבל את כל הנתונים הללו כדי שתוכלו לחסוך.



כיצד עובד יעוץ סלולר בפועל?
חברה ליעוץ סלולר מבצעת עבור לקוחותיה בדיקה מקיפה ויסודית של כל מרכיבי החשבון שלכם ובודקת את החיובים השונים. יעוץ סלולר מפיק עבור לקוחותיו דו"ח מפורט שמסכם את העלויות החודשיות שלכם וממה מורכב החשבון והחיוב החודשי שלכם. יעוץ סלולר יפרט עבורכם כמה אתם משלמים עבור עלויות קבועות, חבילות גלישה ועלויות ציוד, שליחת SMS עלויות משתנות וכדומה. הדו"ח יאפשר לכם להבין כמה אתם מוציאים ואיפה ניתן לחסוך.
יעוץ סלולר מול חברת הסלולר
חברת יעוץ סלולר תנהל עבורכם משא ומתן מול חברת הסלולר כדי להוזיל לכם את העלויות ולשפר את התנאים שלכם. נסיון הוא שם המשחק ביעוץ סלולר, וזה מה שתקבלו . בהצלחה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה