יום שישי, 31 במאי 2013

אתר מיסטיקנים און ליין


מה זה?
זהו אתר המאפשר לקבל ייעוץ ממיטב המיסטיקנים בישראל, זאת על ידי שיחת טלפון אישית, בכל שעות היממה. האתר מאגד בתוכו את מיטב המומחים בעולם המיסטיקה, אשר יענו לשאלותיכם בכל נושא ועניין. בפורטל מיסטיקנים און ליין תמצאו מומחים לאסטרולוגיה, נומרולוגיה, קבלה, תקשור ועוד. אם גם לכם יש שאלה, כנסו עכשיו אל האתר ובחרו את המומחה המתאים לכם. כל אחד מצוות האתר הוא מומחה בעל שם, מקצועי ואיכותי. הנה הצצה קלה אל אחד הנושאים המרתקים במיסטיקה – הסרת עין הרע.

יש דבר כזה עין הרע?
ובכן, זו אולי שאלת מיליון הדולר. קרוב לוודאי שהתשובה היא כן, שכן גם בעולם היהדות יש בהחלט מקור וחשיבות לכוחן של העיניים להשפיע לחיוב או לשלילה, אך רבים סוברים כי אין כאן עניין של ממש ומדובר בשטויות. כשמה כן היא, עין הרע נגרמת על ידי מבט העין, שכאמור יש בכוחה לגרום לנזקים, בין אם שוליים ומזעריים, ובין אם נזקים של ממש. עין הרע עלולה להיגרם גם כתוצאה מהתנהגותנו שלנו, כאשר אנו חוטאים לא פעם בחטא היוהרה והגאווה, דבר שעלול לחזור אלינו בבומרנג, 'ישר בפרצוף', או מהתנהגות קנאית של אדם אחר, המקנא בנו. מרגישים ש'עושים לכם עין?' הנה מה שתוכלו לעשות.


בודקים ומתייעצים
ראשית, באם אתם מרגישים שיש עליכם עין הרע, תפנו אל אחד המומחים באתר מיסטיקנים און ליין, שם תוכלו למצוא הסבר להסרת עין הרע. תוכלו להיוועץ ברב מקובל, או במיסטיקן רוחני כזה או אחר. במסגרת אותה שיחה, יבקש מכם המומחה לספר את כל אשר ליבכם. לעיתים, שיחה שכזו תספיק בכדי לגלות מהו מקור העין, ועל ידי ברכה וכמה עצות נוספות תלכו לשלום. אך יהיו גם מקרים, בהם לא יהיה ניתן לגלות בקלות את המקור, או אז ימליץ לכם המומחה לטפל ברצינות בעין, על ידי קמעות, כישופים, טיהור הבית ועוד.

המסקנה: מיסטיקנים און ליין
כאמור, הבית של המיסטיקנים קרוב אליכם יותר מתמיד. צוות האתר מזמין אתכם לגלוש וליהנות ממבחר רב של מומחים, אשר יעמדו לשירותכם בכל רגע נתון, לכל שאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה