יום חמישי, 2 בינואר 2014

מתקשרים רוחניים



על דמיון, מסרים ואנרגיות

מתקשרים מנוסים יודעים שהמסרים שהם מקבלים מהעולם העליון הם לא אחרת מאנרגיה טהורה הנושאת בתוכה יכולות ריפוי, אהבה, נתינה או יצירה. מתקשרים חייבים לדעת כיצד להשתמש בה בתבונה, זאת על ידי הדמיון האישי שלהם המאפשר להם לראות את מה שאחרים לא רואים.


חיבור רוחני ומקורותיו

מתקשרים רוחניים שונים נוהגים לתקשר עם העולם שמעבר לעולם הגשמי, בדרכים שונות. כל אחד עושה את מה שהוא יודע הכי טוב וכל אחד מציע למטופליו את הדרך המתאימה לו ביותר. למעשה למתקשרים יש מקורות חיבור רוחניים מגוונים מאוד. ישנם מתקשרים המבצעים תקשור באמצעות אסטרולוגיה, קריאה בקפה, בכף היד או בקלפי טארוט וישנם מתקשרים רוחניים הנעזרים בכדור בדולח או שמא נכנסים לטראנס דרכו הם שומעים קולות, רואים דברים וקולטים מסרים. אפשרות נוספת, במידה והמטופל זקוק לריפוי גופני או הנפשי, היא להיעזר באנרגיות מרפאות במהלך הילינג, רייקי, שיאצ'ו, טווינא וכד'.

 
הקשר בין תקשור לדמיון

דמיונו הפנימי של האדם היא תכונה נפלאה ואפילו מיסטית, שאינה תלויה בזמן ובגוף. כולנו נולדים עם דמיון מפותח שעושה את האדם לאינדיווידואל ייחודי במינו אלא שבמהלך החיים המטען הדמיוני שלנו מתדלדל עקב סיבות רבות: מוסכמות חברתיות, איסורים, הגבלות, חינוך, צער ואיבוד תקווה. אך לא אצל המתקשרים. המטען הדמיוני שלהם לא רק שלא מתדלדל אלא נהפוכו – נהיה עשיר ועמוק יותר עם הזמן. כיוון שהוא זה שמסייע להם לראות מעבר לקו האופטי הגשמי ולחוש את מה שאחרים לא מצליחים. הם קוראים לזה אינטואיציה המכוונת אותם בעולם הרוח ומדריכה אותם בעולם החומר.


מסרים ואנרגיות

על מנת לקבל מסרים מעולם הרוח שמעבר לדמיון, מתקשרים נעזרים בטכניקות שונות המשתנות ממתקשר למתקשר. מה שמשותף בין כולם זו העובדה או יותר נכון – היכולת שלהם לחוש אנרגיות ולתרגם אותן לפי ייעודן. מפני שמסר הנשלח לאדם מלמעלה הוא לא אחר מאשר אנרגיה שעל המתקשר לתרגם נכון ולהעביר הלאה בשלמותה. אלה יכולות להיות אנרגיות הנושאות בתוכן מידע ואלה יכולות להיות אנרגיות של ריפוי, אהבה, נתינה ויצירה. המתקשר מוכרח לדעת כיצד להשתמש בהן למטרותיהן והכי חשוב מבלי לפגוע בעצמו ובמטופליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה