יום חמישי, 30 בינואר 2014

נזקי גוף



תביעת פיצויים בגין נזקי גוף- מדוע אני זקוק לעורך דין?
נזקי גוף הם תת-תחום בענף המשפטי של דיני הנזיקין, והם עוסקים בפיצויים שמגיעים לאדם שניזוקו גופו או נפשו כתוצאה מתאונה בה היה מעורב צד נוסף. נזקי גוף יכולים להתרחש על רקע תאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות רפואית או תאונה בדרך לבית הספר, ובכל אחד מהמקרים הללו מאפשר החוק לניזוק לתבוע פיצויים בגין הפגיעה.

על הסרבול והקשיים המשפטיים המאפיינים תביעת פיצויים
נפגעים רבים שגופם ניזוק, ואשר מעוניינים לתבוע את הפיצויים המגיעים להם סבורים, כי הם יכולים לנהל את התביעה לבד. על אף שטכנית, האפשרות הזו קיימת, מדובר באופציה שברוב המקרים מובילה למפח נפש, שכמובן לא מיטיב עם הליך ההחלמה של הנפגע עקב הפציעה. תביעת פיצויים מצריכה היכרות עם לשון החוק וסעיפיו, עם אופן הפעולה של המערכות השונות ועם צורת החשיבה של הצד שאמור לשלם את הפיצויים, בין אם מדובר בגורם פרטי, בין אם במוסד ציבורי ובין אם בחברת ביטוח. 




ברוב המקרים, כדי לקבל את הפיצויים יש להתמודד עם לא מעט בירוקרטיה וניירת, להציג מסמכים באופן מדוייק ופעמים רבות גם להוכיח בבית המשפט, כי לצד השני יש אחריות ישירה לפגיעת הגוף של הניזוק. במילים אחרות, כדי לנהל תביעת פיצויים צריך ניסיון משפטי והיכרות מעמיקה ביותר עם החוק, ועל כן מרבית האזרחים לא מסוגלים להתמודד עם התהליך בכוחות עצמם.

עורך דין נזקי גוף ירגיע וייתן הכוונה
מעבר להיכרות שלו עם החוק ולידע הרב שיש לו, עורך דין העוסק בתחום של דיני נזיקין יידע לא רק לפעול למען השגת התוצאות הרצויות מבחינת הלקוח, אלא גם להעניק ליווי מקצועי-רגשי-נפשי, שיסייע ללקוח להרגיש בטוח, מה שבתורו עשוי אף להקל עליו את תהליך ההתאוששות מהפגיעה והחזרה לשגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה