יום חמישי, 30 בינואר 2014

קייטרינג בשרי



שירותי קייטרינג מתחלקים לשניים: קייטרינג בשרי וקייטרינג חלבי. הדילמה באיזה סוג קייטרינג לבחור מלווה בדרך כלל את כל מי שמארגן אירוע רב משתתפים, ופעמים רבות הכרעתה כלל איננה פשוטה.
במיוחד עבור המתלבטים וכדי להקל על הבחירה, אספנו את כל היתרונות מול החסרונות של הקייטרינג הבשרי.

קייטרינג בשרי- למה זה טוב?
היתרון המרכזי בקייטרינג בשרי הוא הבשר! ישראליים נחשבים לצרכני בשר יחסית גדולים, ולכן, הגשת בשר באירוע היא פינוק של האורחים במזון האהוב עליהם ביותר, שהם גם מחכים לקבל הישר לצלחת.
בשר הוא מזון כבד, משביע מאוד וממלא, כך שאינכם צריכים לחשוש פן משתתפי השמחה ייצאו מהאירוע רעבים, גם אם הם עזבו בין האחרונים. 


מעבר לכך, הגשת בשר באירוע מאפשרת גיוון רב עם המנות, אפשרות שלא תמיד קיימת בהגשת קייטרינג חלבי. קייטרינג בשרי יכול להיות מבוסס על גריל ברזילאי, על ניחוח מזרחי, על סגנון צרפתי או על טהרת המטבח האמריקאי וניתן גם לערב יחד מספר סגנונות, מה שיכניס לא מעט פלפל לאירוע, ויבטיח, כי משתתפיו יזכרו אות וגם הרבה לאחר שיסתיים.

חסרונות של הגשת בשר באירוע
החסרון הגדול ביותר בבחירת קייטרינג בשרי טמון בכך שהוא לא ייתן מענה מספק לצמחוניים.
הצמחוניים הקפדניים ביותר לא רק שלא יאכלו בשר, אלא גם לא יאכלו מזון שנגע בו בשר או שמוגש בכלי בשרי, ועל כן, האופציות עבורם מצטמצמות, מה שעשוי להשפיע על מידת ההנאה שלהם באירוע.
חסרון נוסף בבחירת קייטרינג בשרי קשור לקינוחים. לא משנה כמה יספרו לנו שקינוחי פרווה הם דליקטס, הם אף פעם לא יהיו טעימים כמו קינוחים חלביים אמיתיים. בהנחה שחשוב לכם שהקייטרינג יהיה כשר, אתם תיאלצו להגיש לאורחים שלכם קינוחי פרווה לאחר המנות הבשריות, וזה כבר נשמע פחות אטרקטיבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה