יום חמישי, 30 בינואר 2014

מתנות לעובדים לפסח



אם לא מזמן פתחתם את העסק שלכם ואתם רוצים להתנהל בצורה נכונה מול כל העובדים, אז אין ספק שאתם צריכים להתייחס אליהם יפה. מעבר לכך שלתת להם מחמאות מידי פעם זה יכול להיות צעד נבון, גם הנושא של מתנות לחגים הוא חשוב. העובדים שלכם מצפים שתיקנו להם מתנות לחג הפסח ולחגים אחרים כי כך נהוג בכל העסקים, ולכן גם אתם צריכים לפעול על פי הנוהג הזה ולשמח אותם לקראת אירועים חשובים.

בחירת המתנות
בחירתן של מתנות לעובדים לפסח זה לא דבר פשוט, כי סביר להניח שגם אצלכם בעסק כל עובד אוהב לעשות דברים אחרים ויש לו תחביבים שונים. לכן זה ברור שאי אפשר לקנות ככה סתם מתנות לעובדים לפסח מבלי לחשוב על זה לעומק. תוכלו להתייעץ עם מי שמבין בתחום הזה, בין אם אלה הם נציגי החנות שממנה תזמינו את המתנות ובין  אם זה עם קולגות שמנהלים עסקים אחרים, וזה בהחלט יוכל לעזור לכם. 




החליטו מראש כמה להשקיע
כשקונים מתנות לעובדים לפסח צריך להחליט מראש כמה כסף רוצים להשקיע, כי אחרתם אתם תמצאו את עצמכם בחיפוש ארוך מידי ומתמשך אחר המתנות המושלמות. שימו לב שאומנם מצד אחד כדאי לקנות מתנות לעובדים לפסח שישמחו אותם, אך מצד שני אין כל סיבה להיכנס למצב כלכלי לא נוח בגלל שאתם קונים מתנות.

שימושי או לנוי
אחד מהדברים שכדאי יהיה להחליט באופן עקרוני עוד לפני שתיקנו מתנות לעובדים לפסח, זה האם אתם רוצים לקנות מתנות שימושיות או מתנות לנוי. אחרי שתחליטו את זה ואחרי שתדעו כמה כסף אתם יכולים ורוצים להשקיע בעניין, יהיה לכם פשוט יותר לבחור את המתנות שבאמת תוכלנה לשמח את העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה