יום שני, 1 במאי 2017

ניקיון לאחר שיפוץ



אין תחושה טובה יותר מאשר להיכנס לביתכם לאחר ששיפצתם ושדרגתם אותו, או לאחר שטיפלתם בבעיה שהפריעה לכם בתפקוד או בנראות של הבית. אך, עם כניסתכם לבית, אתם נוכחים לראות אתר בנייה וחלומכם לא ממש מתממש. השלב הבא הוא ניקיון לאחר שיפוץ.

נזקי לכלוך אשר עשויים להיגרם עקב שיפוץ
לאור העובדה שבמסגרת שיפוץ הבית הפועלים והעובדים משתמשים במגוון רחב של חומרי בנייה וציוד כבד, עשויים להיגרם נזקים לריהוט ולבית עצמו ללא כל קשר למה שהיה צריך להיות משופץ. במקרה כזה, חשוב מאד להקפיד על מתן מענה מהיר בצורה של ניקיון לאחר שיפוץ, כמה שיותר סמוך למועד סיום העבודות על מנת למנוע מצב בו לא ניתן להסיר את הלכלוך. נזקים שעשויים לקרות הם למשל רובה אשר נמרח על אריחים אותו יש לקרצף, צבע שנשפך על הפאנלים או על משקופי הדלתות אותו יש להסיר באמצעות חומר שנקרא טרפנטין, לכלוך על אריחים או על כלי אמבטיה חדשים אשר הותקנו בבית ויש לנקות, לכלוך שקרה בטעות עקב שמירה לא טובה מספיק על הריהוט, כמו למשל צבע קירות על בד או עץ וכדומה. נזקי הלכלוך רבים ומגוונים ויש לתת את המענה המתאים לכל תקלה.




מהי הדרך האידיאלית לבצע ניקיון לאחר שיפוץ?
אופן הניקיון לאחר שיפוץ תלוי במידה רבה באופי השיפוץ שערכתם בביתכם, שכן אם מדובר בשיפוץ יסודי ומקיף של כלל חלקי הבית שכלל עבודה עם חומרים סביר שתבחרו בחברת ניקיון חיצונית או שמא עובד ניקיון חיצוני בודד, אשר יוכלו להציע שימוש במכשירים אגרסיביים יותר לניקיון (למשל, קיטור לבד או פוליש לרצפות) ויוכלו לעזור להשתלט על הבלגן והלכלוך שנוצרו לאחר השיפוץ במהירות וביסודיות המיטבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה