יום שבת, 6 במאי 2017

מתקשרים מומלצים



הערך המוסף של מתקשרים מומלצים
מתקשרים מומלצים מציעים מגוון רחב של שירותים עם ערך מוסף. ראשית, חשוב לזכור שהמלצה היא מטבעה כלי לסינון בין אנשי מקצוע. ניתן להשתמש בהמלצות בכל התחומים ולהיעזר בהן בעיקר בכל הנוגע למיסטיקה. בעזרת המלצה אפשר למשל לחסוך זמן בחיפוש אחר מתקשר מקצועי, לוודא רמה גבוהה של תקשור ולסנן בין מתקשרים לפי אזור גיאוגרפי או תחומי התמחות.

שנית, המלצה ניתנת בדרך כלל רק למתקשרים עם ניסיון שמוכיחים את היכולת שלהם. קשה לתאר מצב שבו מתקשר יקבל המלצה מלקוח לא מרוצה. המלצה היא משאב ששמור רק למתקשרים מנוסים ומצליחים. מכאן שכדאי גם ללקוחות חדשים לאסוף המלצות ובעיקר להשתמש בהן כדי להבטיח רמה גבוהה של שירותי תקשור.



מה סל הכישורים של מתקשר מומלץ?
ברמה הטכנית, ניתן להצביע על מספר כישורים נדרשים אותם נצפה למצוא אצל מתקשרים מומלצים. המתקשר מתחבר לישות מסוימת שעובדת עמו ועליו לעשות זאת בצורה טוטאלית. אנחנו נצפה למערכת יחסים שקופה ודיסקרטית מול המתקשר, נרצה לקבל תשובות לשאלות שמותאמות באופן אישי לצרכים שלנו ובעיקר נחפש דרך להרגיש בטוחים בממצאים. 

סל הכישורים של מתקשרים מומלצים כולל גם יכולת לקחת חלק בתופעות שקשורות בנפש אבל אינן מוסברות באמצעות המדע או ההיגיון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל המתקשרים עומדים בסטנדרטים האלו של תחומי המיסטיקה. רק מתקשרים עם מספיק שנות ניסיון, ידע, מיומנות, ותק ומקצועיות מציבים את האינטרסים של הלקוחות בראש סדר העדיפויות ומבינים את מקומם הייחודי.

אפשר לקבל המלצות על מתקשרים מחברים, קרובים ובני משפחה. כדאי לבדוק את סל הכישורים והיכולות של המתקשר עוד לפני תחילת התקשור ניתן לעשות זאת באמצעות שיחת טלפון או תיאום פגישת היכרות ראשונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה