יום שני, 1 במאי 2017

חדרי שינה מעוצבים בדרך שלך



חדרי שינה מקטלוגים הוא לא החדר שלכם
חדרי שינה מעוצבים צריכים להתאים לאופי האישי שלכם, ומכיוון שאתם אלה שישנים בהם, כדאי שהאופי שלכם ינכח בחדר. אין טעם לשכפל עיצובים מקטלוגים או חדרי תצוגה. עיצוב אישי שמשקף אתכם, את האהבות שלכם, את טעמכם האישי יהפוך את חדר השינה שלכם לנעים ומרגיע. המעצבים של חנויות הריהוט גדולות משווקים את עצמם לכל קונה, ולכן העיצובים נייטרליים. הם רוצים שכל אחד יוכל לדמיין עצמו הולך לישון בחדר בדיוק כזה. הבעיה היא שהם לא מכירים אתכם אישית, ואם תקשיבו רק להם, יכול להיות שתחמיצו חדר שינה שהיה יכול להיות מותאם בדיוק אליכם. דווקא חנויות קטנות יכולות לייעץ לכם יותר.




אז מה לעשות
אחרי שקיבלתם החלטה שלא ללכת בתלם ופשוט לגהץ את האשראי לפי הקטלוג, מגיע השלב המאתגר באמת. נסו לשלב בחדר השינה פריטים שיש להם ערך רגשי עבורכם. בחדרי שינה מעוצבים אפשר לשלב למשל פריטים שעברו במשפחה, שיזכירו לכם את המשפחה האוהבת שלכם בכל רגע שתזדקקו לתזכורת. כמובן, שווה ביותר לשלב חפצים שמזכירים לכם חוויות נעימות. זה יכול להיות הרהיט שקניתם לדירת הרווקים הראשונה שלכם, גוף תאורה שתלוי לכם מהילדות מעל הראש, תמונה של האי שהייתם בו בירח הדבש, תמונות של הילדים או אפילו ברכה מרגשת שקיבלתם באירוע חשוב. אין כאן חשיבות לערך הכספי של החפץ, אלא אך ורק לעוצמה שהוא יכול לעורר בכם, ברגע שתזדקקו לזיכרון נעים, שתרצו להירדם איתו. 

פינת יצירה
חוץ מחפצים אישיים שיכולים להעלות זיכרונות מתוקים ונעימים, חדרי שינה מעוצבים יכולים להפוך לפרויקט יצירה אישי או משפחתי. מי מאתנו שאוהב לצייר, יכול לקשט את חדר השינה שלו עם ציורים מרגיעים שהוא עצמו צייר. עדיף כמובן לצייר בצורה הרכה והנעימה ביותר, כמו בצבעי מים למשל, במיוחד בגוונים רגועים תוך התרכזות בצבעים כחול, סגול וצבעים בהירים נוספים. לאוהבי שיפוץ הרהיטים, רצוי לקנות רהיט ישן ולשפץ אותו בעזרת כל המשפחה. ניתן למצוא בשוק או במכירות פומביות, כיסאות, שולחן ושידות לחדר השינה (שחלקם עתיקים בסגנון וינטג') שרק מחכים למעצב שירים את הכפפה. חדרי שינה מעוצבים - זה בידיים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה